سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم یک طرفه کردن زیر گذر حجربن عدی در جیرفت

فرماندار شهرستان جیرفت با توجه به حادثه ساز بودن زیر گذر حجر بن عدی در این شهرستان و نظر کارشناسان پلیس راه و راهنمایی و رانندگی ،خواستار یک طرفه کردن این زیر گذر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، احمد امینی روش فرماندار و رئیس شورای ترافیک شهرستان جیرفت در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت:یکی از بزرگترین چالش های جامعه ما عدم توجه به نظرات کارشناسان و مطالعات فنی و اجرایی پروژه ها است و ما باید برای نظرات کارشناسان اهل فن در برنامه ریزی ها ارزش قائل شویم .

وی خواستار یک طرفه کردن زیر گذر حجربن عدی، با توجه به حادثه ساز بودن آن و نظر کارشناسان پلیس راه و راهنمایی و رانندگی شد و از کلیه کارشناسان اهل فن واعضای شورای ترافیک شهرستان خواست در خصوص اصلاح مسائل ترافیکی میدان امام حسین (ع) ورودی شهر جیرفت نظرات کارشناسی و راه حل های بر طرف کردن مسائل ترافیکی این نقطه حادثه ساز را به دبیر خانه شورای ترافیک شهرستان ارائه دهند .

امینی روش اظهار کرد : هدف از تشکیل شورا ی ترافیک همکاری و همفکری بین اعضا در راستای تصمیم گیری اصولی و قانونی برای برطرف کردن معضلات و مشکلات ترافیکی است .

احمد امینی روش افزود:مصوباتی که در جلسات تصویب می شوند باید با جدیت پیگیری و اجرایی شوند چون هدف اصلی از این اقدامات آسایش ،امنیت و خدمت رسانی به مردم است .

فرماندار و رئیس شورای ترافیک جیرفت خطاب به اعضای شورای ترافیک شهرستان اظهار کرد: نسبت به رفاه حال مردم حساس و کوشا باشند و اقدامات لازم را در خصوص روانی ترافیک با راهنمایی ، ارشاد و تذکر به رانندگان را مد نظر قرار دهند .

جلسه شورای ترافیک شهرستان جیرفت، به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان بخصوص مسائل ترافیکی زیر گذر حجربن عدی در فرمانداری جیرفت برگزار شد.
انتهای پیام/ی

 زیر گذر حجربن عدی در جیرفت باید یک طرفه شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.