سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجدید میثاق مداحان اهل بیت(ع) با آرمان های امام راحل و شهدا

در چهارمین روز از هفته بسیج، بسیجیان مداح شهر کرمان با حضور در گلزار شهدا با امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم ضمن تسلیت به زلزله زدگان کرمانشاه و آرزوی سلامتی برای مصدومان، پیروزی های اخیر در جبهه ی مقاومت اسلامی را مدیون تدابیر حکیمانه امام عزیز، مقام معظم رهبری، رشادت رزمندگان اسلام با هدایت ها و  مجاهدت های حاج قاسم سلیمانی دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش، با ابراز خردسندی از عملکرد مداحان استان در ایام محرم و صفر گفت: خوشبختانه مداحان استان کرمان در ایام ماه محرم و صفر حرکت اثر گذاری در سطح استان داشتند.

سردار ابوحمزه به وظایف مداحان از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: آگاهی به زبان جامعه، آگاهی به دانش روز، استفاده از شیوه های هنری در تبلیغ، خلاقیت، بیان ابعاد اسلام در قالب مداحی، ارائه درست و مستند مطالب، اولویت سنجی، قابل دفاع بودن گفتار، رعایت حد اعتدال در لفظ و محتوا از مواردی است که مداحان باید رعایت کنند.

 وی با اعلام اینکه اگر این موارد را مداحان رعایت کنند در پویایی، اثر گذاری، کیفیت بخشی و تاثیرات عمیق تر به مخاطب موثر بوده اند، تصریح کرد: یک مداح باید هنرمند باشد و از تمام ظرفیت ها استفاده کند تا بتواند مطالب را اثر گذار به مخاطبین بیان کند.

انتهای پیام/ب

مداحان اهل بیت(ع) با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.