سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفت سال اخیر؛

اعزام صد هزار دانش آموز کرمانی به مناطق جنوب کشور

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت: در هفت سال اخیر حدود 100هزار دانش آموز کرمان به مناطق جنگی و اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   سرهنگ مجید سعادت گفت:تا کنون 88کاروان از این دانش آموزان اعزام شده اند و امسال نیز قرار است 10هزار دانش آموز کرمانی به این مناطق اعزام شودند.

وی افزود:امسال در اولین مرحله اعزام راهیان نور دانش آموزی 400نفزاز پسران مقطع متوسطه با 8دستگاه 5 دستگاه اتوبوس به راهیان نور جنوب اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اعزام دانش آموزان به راهیان نور کار مشترکی با همکاری سپاه و آموزش و پرورش است افزود: سهمیه امسال دانش آموزان کرمانی 10هزار نفراست که اکنون نیزمرحله دوم آن با اعزام 350دانش آموز دختر در قالب 8دستگاه اتوبوس انجام شده و مابقی نیز طی ماههای آینده انجام خواهد شد .

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان افزود:، آشنایی با مناطق عملیاتی جنوب، احیای روحیه ایثارگری و سعادت طلبی در بین دانش آموزان و تغییر رفتار دانش آموزان را از جمله اهداف اعزام دانش آموزان به این مناطق عنوان کرد.

سعادت تصریح کرد: در این اردوی 5روزه دانش آموزان از یادمان شهدا در جنوب، طلایه، هویزه و معراج شهدا در اهواز بازدید خواهد کرد .

وی از اعزام 350دانش آموز دختر دبیرستانی به اردوی راهیان نور خبرداد.

انتهای پیام/ح

100هزار دانش آموز کرمانی در 7سال اخیر به راهیان نور رفتند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.