سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از 15 کتابخانه عمومی در استان اردبیل

در طول چهار سال گذشته ۱۵ کتابخانه عمومی در استان اردبیل ساخته، تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رباب عزیزخانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل امروز در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی «شیخ محمد علی اجارودی» روستای زهرا که با حضور فرماندار شهرستان گرمی و بخشدار موران برگزاری شد با اظهار خرسندی از افتتاح این کتابخانه، نسبت به برگزاری پرشور برنامه‌های کتابخانه ای در این مرکز اظهار داشت: مردم باید در پویایی برنامه‌های فرهنگی کتابخانه، مشارکت داشته باشند و امیدوارم کتابخانه عمومی «شیخ محمد علی اجارودی» در ارتقای سطح آگاهی مردم روستاهای این بخش و ترویج فرهنگ کتابخوانی ر بین کودکان و نوجوانان مفید واقع شود.

وی از مشارکت همگانی در ساخت و تکمیل کتابخانه خبر داد و تصریح کرد: برای ساخت این کتابخانه، یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل کاهش آسیب های اجتماعی را منوط به افزایش مطالعه و کتابخوانی دانسته و افزود: برای کاهش آمار اعتیاد، طلاق، خشونت‌های خیابانی و کودک آزاری، باید کودکان و نوجوانانمان را با کتاب و لذت کتابخوانی و یادگیری از دانش های برآمده از آن آشنا کنیم.

عزیزخانی اظهار کرد: از چهار سال گذشته تاکنون 15 کتابخانه عمومی در استان اردبیل ساخت، تکمیل و به بهره برداری رسیده است که خوشبختانه در این زمینه فرمانداران توجه ویژه‌ای به پروژه‌های عمرانی کتابخانه‌ای داشته‌اند.

 

انتهای پیام/ع

کاهش آسیب های اجتماعی با افزایش مطالعه و کتابخوانی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.