سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلم «توت» در کردستان آماده نمایش شد

فیلم کوتاه داستانی «توت» به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان و نویسندگی و کارگردانی «تیمور قادری» آماده نمایش شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،تیمور قادری از فیلمسازان جوان و مطرح استان و کشور است که بیش از این با فیلم های کوتاه «می خورد بر بام خانه»، «چیدن سپیده دم » و ... توانسته بود در سطح بین المللی خوش بدرخشد با بهره گیری از سال ها تجربه و تحقیق فیلم کوتاه داستانی «توت» را به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان نویسندگی و کارگردانی کرده و پس از مراحل تدوین، آماده نمایش و حضور در جشنواره های داخلی و خارجی کرده است.
در این فیلم کوتاه 12 دقیقه ای داستانی با موضوعی اجتماعی که داستان رساندن امانتی توسط یک دست فروش و پسرش به دست پیرزنی را به تصویر می کشد، « شب بو سلیمانی، علی روحانی و مهیار صادقی» به عنوان بازیگر، امیر علی ویسی تصویربردار، محمد رضا میناپور، صدابردار و صداگذار، « شورش وکیلی» تیتراژ و اتالوناژ، «محمد قمری» دستیاری کارگردان، « زانیار محمدی نکو» طراحی صحنه، «مسلم گودرزی» به عنوان عکاس و «فرهاد اسماعیلی » به عنوان مدیر تولید، تیمور قادری تدوینگر، نویسنده و کارگردان این فیلم را همراهی کرده‌اند .

تیمور قادری متولد 1369شهرستان کامیاران دارای مدرک تحصیلی کارشناسی علوم تربیتی است که تاکنون هفت فیلم کوتاه ساخته و در 200 جشنواره داخلی و خارجی نیز حضور داشته است .
آثار این کارگردان جوان کردستانی تاکنون برنده 48 جایزه در سینما و برنده دو بار جایزه جشنواره خوارزمی برای مجموعه داستان های تابستان سرد و آدرسی که من گم شده ام را کسب کرده است.
تیمور قادری از سال 86 و در سن 16 سالگی با ساخت فیلم کوتاه مجوز که برنده تندیس طلایی جشنواره کودکان شد، کار فیلمسازی را آغاز کرده است.

انتهای پیام/م

حضور فیلم کوتاه داستانی «توت»  در جشنواره های داخلی وخارجی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.