سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نوین ترویج کشاورزی در سراسر کشور

طرح نوین ترویج کشاورزی در سطح کشور اجرایی شده که به همین منظور تمام یافته‌ها به صورت رایگان در اختیار کارشناسان و مروجان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کاظم خاوازی معاون ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی صبح امروز در دیدار با رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل اظهار داشت: اشتغال‌زایی تحقیقات محور در مناطق روستایی و تکیه‌ بر شیوه‌های نوین و علمی در کسب و کار حوزه کشاورزی از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار وزارت جهاد کشاورزی است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام یافته است.

وی افزود: انتقال یافته‌های تحقیقاتی به مزارع و عرصه‌های کشاورزی تأثیر بسزایی در افزایش و پایداری تولید و اشتغال در مناطق روستایی دارد و این مهم با عنوان طرح نوین ترویج در سطح کشور در حال اجرا است که بر این اساس تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی در این سازمان ایجاد شده و تمام این یافته‌ها به صورت رایگان در اختیار کارشناسان و مروجان قرار گرفته است.

معاون ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی گفت: به منظور انتقال یافته‌های کشاورزی به مزارع و عرصه‌ها، امور تحقیقاتی از حالت حضوری در مرکز پژوهشی کشاورزی خارج شده و مراحل تحقیق به مزارع و ابعاد عملی و تولید، انتقال یافته تا نتایج مطلوب‌تری حاصل شود.

خاوازی بیان کرد: بررسی برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام یافته و حل مسائل و مشکلات آن‌ها از مواردی است که در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم خروجی‌های مناسبی به دنبال داشته باشد و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

 

انتهای پیام/ع

 ایجاد تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.