سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور دانشجویان ؛

تجمع بزرگ انقلابیون جوان در سیستان و بلوچستان

مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: هزاران نفر از دانشجویان انقلابی و بسیجی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان امروز همزمان با روز بسیج دانشجویی در ۴ نقطه استان تجمع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا کیخا مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هزاران نفر از دانشجویان انقلابی و بسیجی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان امروز همزمان با هفته بسیج و روز بسیج دانشجویی در ۴ نقطه استان تجمع می‌کنند.

کیخا افزود: این دانشجویان انقلابی و بسیجی سیستان و بلوچستان عصر امروز در شهرستان‌های زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار تحت عنوان تجمع انقلابیون جوان گرد هم می‌آیند.

وی بیان کرد: سخنرانان این تجمع در شهرستان زاهدان مسئول بسیج دانشجویی استان، در زابل امام جمعه شهرستان، در ایرانشهر مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان و در چابهار امام جمعه شهرستان است.

کیخا با اشاره به برگزاری مانور رسانه‌ای "پیام آفتاب" در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی سیستان و بلوچستان، افزود: این مانور رسانه‌ای امروز با هدف انتشار پیام امام خمینی (ره) به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه و با صدور پیام تلفنی مسئول بسیج دانشجویی استان با رمز "یا فاطمه الزهرا (س) " انجام می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در جریان این مانور پس از قرائت پیام امام خمینی (ره)، بخش‌هایی از این پیام در رسانه‌های مکتوب و مجازی استان منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ع

تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.