سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک میلیونی مردم خراسان شمالی به زلزله‌زدگان کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت : مردم خراسان شمالی 370 میلیون تومان به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اقدامات این نهاد در حمایت از مردم آسیب‌دیده از زلزله کرمانشاه گفت: این نهاد نیز هم چون سایر ارگان‌ها با برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی، به مردم آسیب‌دیده زلزله اخیر کرمانشاه کمک کرد.

اهرابی میزان کمک‌های مردمی در چند روز اخیر را 370 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: 24 میلیون تومان از این کمک‌ها به‌صورت نقدی و همچنین 336 میلیون تومان آن نیز به‌صورت غیر نقدی به این نهاد اهداشده است.

وی همچنین از کمک نقدی 12 میلیون تومانی کارکنان کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد و گفت: امدادگران این نهاد نیز علاوه بر کمک‌های غیر نقدی، هرکدام یک روز از حقوق خود را برای کمک به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه اختصاص دادند.

مدیرکل کمیته امداد استان کمک‌های نقدی اهدایی مردم را در قالب پتو، لوازم گرمایشی، پلاستیک، آب‌معدنی، لباس گرم عنوان کرد و افزود: این کمک‌ها در قالب دو محموله به کرمانشاه اعزام شد.

اهرابی بابیان اینکه در شهرستان‌های هشتگانه استان یک پایگاه ثابت برای جمع‌آوری کمک‌ها دایر هست، گفت: مراکز نیکوکاری استان نیز در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.

وی در ادامه از پرداخت هرگونه وجه به حساب‌های غیر معتبر تاکید کرد و افزود: هم اکنون کد#99*8877* و شماره گیری آن از طریق تلفن همراه برای جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص یافته است و مردم عزیز استان می توانند به این شیوه با اطمینان خاطر کمک ها را به دست نیازمندان برسانند.

اهرابی همچنین شماره حساب بانک ملی 9999 وشماره حساب 14005080040 نزد بانک مسکن را برای دریافت کمک‌های نقدی مردم شریف این استان اعلام کرد.

گفتنی است : 65 مرکز نیکوکاری در مساجد استان نیز آماده دریافت کمک های مردمی هستند.

انتهای پیام/ط

کمک مردم خیر خراسان شمالی به زلزله زدگان غرب کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.