سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان به سردار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده انتظامی استان کرمان در پیامی پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و نابودی داعش در عراق و سوریه را به سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم

الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَائِزُون

 سردار پر افتخار و سرافراز جهان اسلام، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی

خداوند سبحان را شاکریم در آغاز ماه ربیع الاول و تقارن هفته بسیج، پیروزی جبهه مقاومت به فرماندهی آن سردار سربلند و تحت هدایت های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی در برابر حرکت خبیثانه ی حکومتی خود خوانده و فرزند نامشروع آمریکا و صهیونیسم بین‌المللی و اعراب مرتجع منطقه تحت عنوان " داعش " را مقدر فرمود و قلب های مردم جهان، خصوصاً مسلمانان را مسرور کرد.

یقین داریم که امنیت حول محور مقاومت یکی از بارقه های خورشید ولایت و محصول هدایت های راهبردی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز است.

سردار فاتح ؛ هرآنچه که در قاموس مردان بی ادعا و مردان روزهای سخت جنگ دیده می شود ما همه را در وجود شما سردار قهرمان می بینیم که در این مقطع از تاریخ بر سرسخت ترین و پرشمارترین بدنام کنندگان دین مهربانی، عطوفت و رحمت محمدی که به نام اسلام جنایت می کردند پیروز شدید ؛لذا این پیروزی بسیار بزرگ، تاثیر گذار و سرنوشت ساز را به محضر مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی، حضرتعالی، ملت رشید ایران اسلامی، ملت مظلوم عرآق و سوریه، فرمانده هان و رزمنده‌های عزیز و مردمی حشدالشعبی، حزب‌الله،سایر رزمنده‌های سوریه ای، عرآقی، پاکستانی، افغانستانی و... و خانواده های محترم شهدا و ایثارگران مدافع حرم تبریک و تهنیت عرض می نماییم و به شکرانه این پیروزی بزرگ سر بر سجده شکر به درگاه خداوند متعال می گذاریم.

 فرمانده انتظامی استان کرمان 

  سرتیپ دوم پاسدار رضا بنی اسدی فر

انتهای پیام/ب

پیام فرمانده انتظامی استان به سردار سلیمانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.