سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش و پرورش بوشهر:

۱۱۸ نفر برای تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان بوشهر پذیرش می‌شوند

بوشهر - معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۱۱۸ نفر برای تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان بوشهر ویژه شرکت کنندگان در آزمون سراسری ۱۳۹۶ پذیرش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،عبدالناصر غلامی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۱۸ نفر برای تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان بوشهر ویژه شرکت کنندگان در آزمون سراسری ۱۳۹۶ پذیرش می‌شوند که از این تعداد به ۴۹ زن و ۶۹ مرد در رشته آموزگاری آموزش ابتدایی اعلام نیاز شده است.

غلامی ادامه داد: محل تحصیل پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌های فرهنگیان بوشهر در دو پردیس علامه طباطبایی و بنت الهدی صدر است و شروع آموزش از نیم سال دوم ۱۳۹۶ خواهد بود.

وی با اشاره به نیاز استان طبق رشته تحصیلی بیان کرد: ۴۱ نفر در کد رشته دیپلم علوم تجربی، ۱۹ نفر در کد رشته دیپلم علوم ریاضی و ۵۸ نفر در کد رشته دیپلم علوم انسانی در ۴ قطب بوم استان پذیرش می‌شوند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به نیاز استان در ۴ قطب بوم افزود: قطب بوم یک شامل شهرستان‌های جم، عسلویه، دیر، کنگان، دشتی، قطب بوم ۲ شامل شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، قطب بوم ۳ شامل شهرستان دشتستان و قطب بوم ۴ شامل شهرستان‌های گناوه و دیلم است.

غلامی در ادامه توضیحات قطب بوم عنوان کرد: قطب بوم مربوط به احراز شرایط بوم براساس دفترچه ثبت نام است ولی محل خدمت یک منطقه آموزشی است که در آن قطب بوم قرار دارد. در قطب یک همه افرادی که شرایط قطب بوم را دارند و بومی قطب محسوب می‌شوند می‌توانند حداقل یکی از محل (کدرشته محل خدمت) را انتخاب کنند.

وی افزود: بدیهی است شرایط احراز بوم، قطبی بوده و استانی نیست و هر نفر براساس محل تولد یا سنوات تحصیل منتهی به اخذ دیپلم فقط می تواند کد رشته های مربوط به یک قطب را انتخاب کنند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: داوطلبان عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای ثبت نام از تاریخ چهارم آذر تا ۱۱ آذر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/پ

تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.