سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس آموزش‌ و پرورش نجف‌آباد:

نجف‌آباد نیازمند احداث 100 مدرسه است

رئیس آموزش‌ و پرورش شهرستان نجف‌آباد گفت: در حال حاضر در این شهرستان دارای 50 مدرسه دو نوبته هستیم، که قانوناً برای اجرای طرح شش سه سه، حدود 100 مدرسه نیاز داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی ابراهیم، امروز در مراسم افتتاح هنرستان ملک 3، درباره وضعیت آموزش‌ و پرورش در شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: شهرستان نجف‌آباد دارای 55 هزار دانش و 250 آموزشگاه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان نجف‌آباد دارای 50 مدرسه دو نوبته هستیم، که قانوناً برای اجرای طرح شش سه سه، حدود 100 مدرسه نیاز داریم.

رئیس آموزش‌ و پرورش شهرستان نجف‌آباد درباره وضعیت هنرستان شهرستان نیز گفت: شهرستان نجف‌آباد دارای 19 هنرستان  است که در 22 رشته فنی و 35 رشته کاردانش با حدود 3 هزار دانش‌آموز در حال فعالیت است که امسال ظرفیت هنرستان‌های این شهرستان تکمیل شد.  

ابراهیم از کسب رتبه برتر هنرستان شهید ابوترابی در طرح تعالی گفت: طرح تعالی به صورت کشوری و امسال در 110 آموزشگاه سراسر کشور اجرا شد که در استان اصفهان 10 آموزشگاه قرار داشتند که از این تعداد 3 آموزشگاه متعلق به شهرستان نجف‌آباد بود که روز گذشته در تقدیر از منتخبین این طرح، هنرستان شهید ابوترابی نجف‌آباد جزو برترین‌ها شناخته و مورد تقدیر قرار گرفت.

 هنرستان پسرانه ملک 3، در مساحتی حدود 2228 مترمربع با زیربنای 1951 مترمربع در مدت یک سال و با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 750 میلیون تومان به دست دو خیر نجف‌آباد احداث و به بهره‌برداری رسید.

خیرین این هنرستان، مرحوم عباسعلی سیروس که زمین این آموزشگاه را وقف کرده بودند و توسط عباسعلی ملک‌زاده نیز مراحل ساخت آن انجام شد که تمام هزینه‌های ساخت توسط وی پرداخت شده است.

از این خیر نجف‌آبادی تا کنون سه هنرستان، ویژه دختران، پسران و هنرستان استثنایی و دو درمانگاه ساخته‌شده است.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح هنرستان ملک 3 در نجف آباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.