سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در نوشهر

۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر در نوشهر کشف شد.

سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌ های ملی و در پی کسب خبری مبنی بر عرضه سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه، تریلر حامل سوخت قاچاق را هنگام تردد در یکی از محور‌های آن شهرستان شناسایی و آن را توقیف کردند.

سردار میرفیضی گفت: در بازرسی‌های انجام شده ۳۱ هزار لیتر نفت سفید که راننده خودرو آن را به صورت قاچاق و خارج از شبکه توزیع در این شهرستان به فروش می‌رسانده کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه محموله کشف شده فاقد هرگونه مجوز قانونی بوده است، افزود: خودروی مورد نظر توقیف و مالکان آن پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند

سردار میرفیضی با بیان این که حفظ منابع ملی و جلوگیری از هدر رفت آن یک وظیفه همگانی و نیازمند همکاری‌های همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی در مقابله با سوجویان است از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

دستگیری قاچاقچی سوخت در نوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.