سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۱۳۷ ویژه‌برنامه هفته بسیج در سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در هفته بسیج امسال ۱۳۷ عنوان برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان ،گفت: در هفته بسیج امسال که از ۲۹ آبان‌ماه با شعار «بسیج، مظهر مردم‌سالاری دینی» آغاز شده و تا ۵ آذرماه ادامه دارد، ۱۳۷ عنوان برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان افزود: از این تعداد ۱۰۱ برنامه با رویکرد اجتماعی، ۳۱ برنامه با رویکرد فضای مجازی، ۳ برنامه دفاعی و رزمایش و ۲ برنامه نیز در حوزه کلان اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: همچنین از این ۱۳۷ برنامه، تعداد ۶۳ برنامه در مرکز استان برگزار می‌شود و ۷۴ برنامه نیز با رویکرد‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در نواحی و سپاه شهرستان‌های مختلف استان برگزار خواهد شد.

فقیری اظهار کرد: فضاسازی شهرها، تبلیغات محیطی، دیدار اقشار مختلف بسیج با ائمه جمعه شیعه و سنی در شهرستان‌های ۱۹ گانه استان، از جمله برنامه‌هایی است که قبل از آغاز هفته بسیج صورت گرفته است.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات، بازدید فرماندهان نواحی و سپاه شهرستان‌ها از حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، ارائه گزارش عملکرد در بین الصلاتین نماز جمعه، برپایی «تریبون آزاد و بی‌تعارف مردم با بسیج»، اردوی زنان نخبه اهل سنت به قم و طرح گشت محله محور از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که طی هفته بسیج در استان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان بیان کرد: توجه به رویکرد مساجد، جذابیت بخشی به برنامه‌ها، بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ای و خدمات‌رسانی به مردم با بهره گیری از گروه‌های جهادی از مهمترین رویکرد‌های گرامیداشت هفته بسیج امسال است.

انتهای پیام/ع

اجرای ویژه‌برنامه های  هفته بسیج در سطح استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.