سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند احداث نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک سرعت می گیرد

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان از بررسی موانع و مشکلات پیش روی احداث نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک با دستور استاندارخبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان گفت: با دستور دکتر همتی استاندار هرمزگان روند احداث و موانع پیش روی پروژه بزرگ نیروگاه 1400 مگاواتی بندر کوهستک شهرستان سیریک از نزدیک با حضور مسئولان محلی و سرمایه گذار بررسی شد.

مسعود پاكزاد مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان افزود: نشست مشترک با هيات روسی و پيمانكار پروژه نيروگاه حرارتی ١٤٠٠ مگاواتي با حضور فرماندار سيريک، مدیران شرکت توزيع برق استان و شرکت آب و فاضلاب روستايی برای بررسی مشکلات و موانع پروژه در محل احداث نیروگاه در بندر کوهستک شهرستان سيريک برگزار شد.


وی با اشاره به تاكيد استاندار هرمزگان بر تسريع در اجرای پروژه سرمايه گذاری نيروگاه بندر كوهستک گفت:احداث نيروگاه بر اساس استاندارد های بين المللی است كه اشتغال سه هزار نفری آن تاثير مهمی بر منطقه و توسعه سواحل مكران خواهد داشت.


مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان افزود:اتمام اين پروژه ٥٥ ماه زمان می برد كه طرف روسی در بخش های مختلف كار خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/ر

 

تاکید استاندار هرمزگان بر تسریع روند احداث نیروگاه  سیریک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.