سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از 3 سوله مدیریت بحران در خراسان شمالی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: سه سوله مدیریت بحران در استان خراسان شمالی ، به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ حسین عظیمی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با اشاره به بهره‌برداری از سه سوله مدیریت بحران در استان، گفت: پنج سوله دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد در حال تکمیل است.

وی  اظهار کرد: تجهیز سوله‌ها و مکان‌های مناسب با امکانات لازم برای مدیریت در زمان وقوع حادثه شکل‌گرفته که عمدتاً از آن به‌عنوان سالن‌های چندمنظوره یاد می‌شود.

عظیمی افزود: به همین منظور ایجاد هشت سوله چندمنظوره با کاربری اصلی مدیریت بحران در خراسان شمالی در دستور کار قرار گرفت که تاکنون سه مورد آن در شهرستان‌های اسفراین، شیروان و مانه و سملقان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: این سوله‌ها که دارای مساحت یک هزار و ۱۲۶ مترمربعی هستند، تجهیزات لازم برای استفاده در زمان وقوع حادثه رادارند و می‌توانند در زمان بحران مؤثر واقع شوند.

وی گفت: پنج سوله دیگر نیز در چهار شهرستان بجنورد، فاروج، گرمه و جاجرم با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد در حال تکمیل سیستم‌های گرمایشی و تأسیسات آن است تا مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی بابیان اینکه شهرستان راز و جرگلان سوله مدیریت بحران ندارد، عنوان کرد: در شهرستان گرمه به لحاظ موقعیتی که در مسیر جاده آسیایی دارد، دو سوله در نظر گرفته‌شده است.

عظیمی افزود: ساخت سوله‌های بحران بر عهده شهرداری‌های مرکز شهرستان است تا برحسب اهمیت این موضوع نسبت به ایجاد فضاهایی برای دپوی کالا و استفاده در مواقع حادثه اقدام کنند.

انتهای پیام/آ

شهرستان راز و جرگلان فاقد سوله مدیریت بحران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.