سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لنج تجاری در آب های بوشهر غرق شد

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: به سبب بارش شدید باران و طوفان یک لنج تجاری در ۱۵ مایلی بندر بوشهر غرق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،قاسم قائدی مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهرگفت: یک فروند لنج تجاری صبح امروز به سبب بارش باران همراه با طوفان و رعد و برق در 15 مایلی نیروگاه اتمی بوشهر دچار حادثه و در دریا غرق شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر افزود: امدادگران بوشهری برای کمک به ملوانان و سرنشینان لنج غرق شده به منطقه حادثه اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به بارش شدید باران در استان بوشهر اظهار داشت: بارش باران همراه با رعد و برق و باد  شدید از روز گذشته در استان بوشهر آغاز و بامداد امروز به اوج خود رسید.

قائدی میزان بارش باران در بوشهر را  58 میلی‌متر عنوان کرد و افزود: بارش شدید باران سبب آبگرفتگی معابر در  شهر بوشهر و برخی شهرستان‌ها شده است.

 مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر از تعطیلی مدارس شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در نوبت صبح  خبر داد و اضافه کرد:  تعطیلی مدارس در شهرستان دشتستان بر اساس تمهیدات مسئولان این شهرستان است.

قائدی تصریح کرد: بر اثر بارش باران و گل آلود شدن آب تصفیه‌خانه بوشیگان در شهرستان کازرون استان فارس بخشی از  منابع تامین کننده آب آشامیدنی استان بوشهر از مدار خارج شده است.

انتهای پیام/ز

غرق شدن لنج تجاری در دریای بوشهر

برچسب ها: لنج ، غرق ، بوشهر ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.