سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحلیلگر مسائل سیاسی: همه در لبنان منتظر تحولات داخلی و منطقه‌ای هستند

عیسی علی تحلیلگر مسائل سیاسی گفت فرمانده ارتش لبنان در بیانیه‌ای به ارتش این کشور اعلام کرده است که در مرز‌ فلسطین اشغالی در آمادگی کامل باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ عیسی علی تحلیلگر مسائل سیاسی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی گفت: همه در لبنان منتظر تحولات داخلی و منطقه‌ای هستند.

وی گفت: جوزف عون فرمانده ارتش لبنان در بیانیه‌ای به ارتش این کشور اعلام کرده است که در آمادگی کامل در مرز‌ها با اسرائیل (فلسطین اشغالی) باشند. او اعلام کرده است که اسرائیل روزانه حاکمیت لبنان را نقض می‌کند؛ بنابراین کشور باید آماده هرگونه تجاوز اسرائیل باشد.

وی افزود: این موضوع در حالی روی می‌دهد که شاهد افزایش تنش در منطقه هستیم. ما شاهد این موضوع هستیم که رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل آشکارا از آمادگی خود برای همکاری با عربستان سعودی و تبادل اطلاعات با آن‌ها خبر می‌دهد. او ایران را دشمن مشترک می‌خواند.

این تحلیلگر گفت: تحولات اخیر با برگزاری نشست اخیر اتحادیه عرب همراه است. این جلسه به درخواست عربستان سعودی برگزار شد. این جلسه آنطور که سعودی‌ها انتظار آن را داشتند برگزار نشد. چند کشور عربی به نفع عربستان رای ندادند. ما همچنین شاهد استعفای سعد حریری در عربستان سعودی بودیم. همه در لبنان منتظر تحولات داخلی و منطقه‌ای هستند.

انتهای پیام/

بیانیه ارتش لبنان مبنی بر آمادگی نیروها در مرزهای فلسطین اشغالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.