سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی 85 خانه هلال روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 85 خانه هلال روستایی در چند سال اخیر در این استان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی گفت: خانه هلال روستایی با هدف بهره مندی از مشارکت افتخاری و داوطلبانه تمام متقاضیان فعالیت در جمعیت هلال احمر راه اندازی شده است.


وی ادامه داد: شناسایی، جذب، ساماندهی اعضا، داوطلبان و خیران و ترویج فرهنگ صلح و نوعدوستی و ارائه خدمات به نیازمندان و ارائه آموزش های خود امدادی از دیگر اهداف راه اندازی خانه های هلال روستایی در سیستان و بلوچستان است.


وی با اشاره به اقدامات چند ساله اخیر جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر در این استان و انجام آن به صورت پایلوت در شهرستان سیب و سوران و هیرمند برای نخستین بار در کشور، پوشش امدادی حوادث طبیعی و غیر طبیعی، افزایش تیم های امدادی از 29 تیم به 50 تیم و افزایش تیمهای امداد و نجات روستایی از 97 تیم به 207 تیم بر اساس برنامه سه ساله از جمله اقدامات این نهاد در چند سال اخیر است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تبدیل پایگاههای کانکسی هلال احمر به ساختمان، اجرای طرح تیم های امداد و نجات ادارات در قالب 50 تیم آماده و یک گردان تجهیز شده، تشکیل تیم های توانا متشکل از بانوان نجاتگر تخصصی، استفاده از ظرفیت حداکثر یک خیر در انجام امور مختلف داوطلبان، تشکیل 11 تیم درمان اضطراری در شهرستانهای این استان در قالب تیمهای BHCU و راه اندازی مجتمع سینمایی فرهنگی هلال با ظرفیت 600 نفر در زاهدان را از دیگر اقدامات چند سال اخیر این نهاد برشمرد.


راشکی ساخت پایگاه امداد و نجات 100 درصد خیری در شهرستان سیب و سوران و اجرای یازدهمین مرحله از طرح ملی خادم و آموزش خانه به خانه توسط تسهیل گران جمعیت هلال احمر در سیستان و بلوچستان از دیگر اقدامات این مدت است.

انتهای پیام/گ

راه اندازی خانه های هلال روستایی در سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.