سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری بیمارستان جدید شهید هاشمی نژاد مشهد تا پایان سال ۹۷

بیمارستان جدید شهید هاشمی نژاد مشهدبعنوان یک پروژه ملی در ۳ ساختمان بیمارستان و اورژانس و کلینیک تخصصی تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد گفت:ساختمان بیمارستان و اورژانس 35 درصد و کلینیک تخصصی 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


دکتر سید محمد موسوی افزود: این بیمارستان با ۴۸ درمانگاه تخصصی، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، دندانپزشکی و بخش آی سی یو، سی سی یو و بخش بستری در حال احداث است.

وی گفت: کلینیک تخصصی بیمارستان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد افزود: برای ساخت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی شهید هاشمی نژاد ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که تا الان ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.
 
موسوی  گفت: ۹۰۸ پرسنل با بیش از ۱۰۰ پزشک متخصص در ۱۸ بخش، ۷ پاراکلینیک و ۲۱ درمانگاه تخصصی این بیمارستان مشغول به خدمت هستند.

بیمارستان شهید هاشمی نژاد در سال ۱۳۳۳ در ۴۳ هزار متر زمین با ۱۱ هزار متر زیر بنا احداث شد و با بهره برداری بیمارستان جدید زیر بنا این بیمارستان تا ۴۰ هزار متر توسعه خواهد یافت.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
انشاا..
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
تنها امید ما بعد خدا به باشگاه خبرنگاران است. یک سری به اورژانس ببمارستان هاشمی نژاد مشهد بزنید و ببینید چطوربا جان انسانهایی که در معرض ایست قلبی و حمله قلبی هستند بازی میشود.هر چه داد میزنی کسی به فریادت نمیرسه بعد اعلام میکنند مریض دیر امده و فوتش را اعلام میکنند.پرسنل اورژانس بسیار بیتجربه حتی فاقد درک احساسات و تعهد انسانی هستند.نجاتمان دهید جان انسانها مراجعه کننده به اورژانس این ببنارسنان در خطر است