سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قشر زحمتکش شهرداری نباید در تنگنای مالی باشد

استاندار کردستان با ابراز تاسف از عدم پرداخت حقوق کارکنان زحمتکش شهرداری سنندج، گفت: نباید اجازه دهیم چنین قشر زحمتکشی در تنگنای مالی باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ بهمن مرادنیا استاندار کردستان عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه شهردار سنندج که در مجتمع فجر برگزار شد، ضمن تسلیت فوت شماری از هموطنانمان در زلزله کرمانشاه، گفت: از مردم شریف کردستان که به یاری هموطنان خود در کرمانشاه شتافتند و صحنه زیبایی را خلق کردند تشکر می کنم.

استاندار کردستان افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا سنندج را زیباتر بسازیم و با هفکری و همراهی و اتحاد شهر را بهتر و بانشاط‌تر کنیم، چرا که حیف است حاشیه‌نشینی و وجود مشاغل مزاحم و عدم وجود فضای بانشاط را در مرکز استان کردستان شاهد باشیم.

مرادنیا کردستان با بیان اینکه در حل و فصل مشکلات شهر همه باهم همراه و همدل خواهیم بود، گفت: مهم‌ترین توصیه من به شهردار جدید این است که در بحث پرداخت حقوق پرسنل شهرداری به صورت جدی تلاش کند و نباید اجازه دهیم چنین قشر زحمتکشی در تنگنای مالی باشد.

وی گفت: باید در شهرداری گام اصلی و اساسی ما اعتمادسازی باشد، چرا که اعتمادسازی برای رسیدن به اهداف کمک خواهد کرد.

استاندار کردستان شفافیت در نحوه عملکرد شورا و شهرداری را ضروری دانست و گفت: مردم باید بدانند که پولی که به شهرداری پرداخت می‌کنند کجا هزینه می‌شود.

وی بر ایجاد اتاق شیشه ای در شهرداری سنندج برای شفاف‌سازی و جلب اعتماد عمومی تاکید کرد و اذعان داشت: وقتی مردم شاهد به نتیجه رسیدن پروژه ها و اقدامات ملموس باشند خود در توسعه شهری مشارکت خواهند کرد.

استاندار کردستان افزود: عدم توجه به تصمیمات شهرسازانه را شاهدیم ولی باید راه و شهرسازی و شهرداری همفکری کنند و شهر را بسازند.

مرادنیا با بیان اینکه باید حاشیه شهر در اولویت برنامه‌ها باشد و استانداری هم در این راستا همکاری می‌کند، اضافه کرد: همه دستگاه‌هایی که به شهرداری بدهی دارد باید پرداخت بدهی‌ها در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/ د م

ضرورت ایجاد اتاق شیشه‌ای در شهرداری‌ها

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.