سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهاددانشگاهی کرمانشاه بدون فضای تملکی

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: از بین ۳۰ پارک علم و فناوری کشور ۵ پارک فضای تملکی ندارند و ما جزو آن ۵ پارک بوده و حتی یک متر فضای تملکی نداریم و فضاها به صورت امانی است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام بادکو رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: اقتصاد دانش بنیان بنا به تأکید مقام معظم رهبری، محور اساسی اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

وی یادآور شد: مجموعه جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف فعالیت های گسترده ای دارد و استان کرمانشاه جزو ۶ سازمان برتر در کشور است جهاد دانشگاهی در بحث ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان فعالیت دارد و خوشبختانه فارغ التحصیلان رشته علم و فناوری در استان رو به رشد است.

بادکو افزود: طی ۱۰ سال فعالیت از بین ۳۰ پارک علم و فناوری کشور ۵ پارک فضای تملکی ندارند و ما جزو آن ۵ پارک بوده و حتی یک متر فضای تملکی نداریم و همه فضاها به صورت امانی است.

به گفته بادکو استان کرمانشاه تنها پارکی است که در حوزه علم و فناوری در ۸ شهرستان از مجموع ۱۴ شهرستان فعالیت دارد.

وی اشتغال دانش آموختگان و توسعه شرکت های دانش بنیان را از مهمترین اهداف اعلام کرد و گفت: حدود ۱۴ شتاب دهنده داریم که در تهران فعالیت می کنند و ما اولین شتاب دهنده ای هستیم که خارج از پایتخت و در استان به فعالیت پرداختیم و روی ایده ها سرمایه گذاری کردیم.

انتهای پیام/ز

جهاد دانشگاهی کرمانشاه حدود ۱۴ شتاب دهنده داریم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.