سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت میزبانی بی‌نظیر خادمان رضوی در تاریخ شهر مشهد

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سال جاری توانستیم با تلاش همه خدمتگزاران، میزبانی بی‌نظیری را در تاریخ مشهد طی دهه پایانی ماه صفر به ثبت برسانیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  محمدرضا حیدری، در برنامه زنده رادیویی «شهر ما» افزود: امسال مردم در دهه پایانی ماه صفر خوش درخشیدند و مدیریت شهری نیز در کنار مردم و سایر مسئولین شهر تدابیری را اندیشیده بود تا خدمات شایسته‌ای را در این ایام به زائران و مجاوران ارائه نماید.


وی گفت:استفاده از خودرو‌های برقی برای جابجایی زائران و مجاوران از میدان شهدا تا حرم مطهر و بالعکس و راه اندازی خط ٣ بی. آر. تی از جمله اقداماتی بود که توسط شهرداری مشهد به اجرا درآمد.

 رییس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: طرح خادمان افتخاری که از چند سال قبل در شهرداری مشهد به اجرا درآمده بود امسال پررنگ‌تر از سال‌های قبل به اجرا درآمد.

حیدری گفت: سال جاری در طرح خادمان افتخاری بیش از ۹۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند که ما تنها توانستیم ۳۶ هزار نفر برای برای خدمت افتخاری به زائران در این ایام سازماندهی کنیم.

وی افزود: از طرف همه اعضای شورای پنجم شهر مشهد از همه خادمان افتخاری، همه مردم شهر مشهد، دستگاه‌های خدمت‌رسان که در این ایام برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران تلاش کردند، تشکر می‌کنم.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

قدر دانی رییس شورای اسلامی شهر مشهد از مردم شهر مشهدبرای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.