سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیل آبادی در جلسه علنی شورای شهر تهران خبر داد

فاخرترين موزه فرش خاورميانه در آستانه خطر

عضو شورای شهر تهران گفت: قرار است دهانه هواکش ایستگاه کارگر در خط 6 مترو تهران در کنار فاخر‌ترین موزه فرش خاورمیانه احداث شود و باید این موضوع بررسی شود.

 به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در بیست و سومین جلسه علنی  شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: موزه فرش با وسعت 3 هزار و 400 مترمربع یکی از موزه‌های استان تهران است که با اقتباس از دار قالی در سال 1356 تاسیس شده است.

وی افزود: قرار است دهانه هواکش ایستگاه کارگر در خط 6 مترو تهران در کنار فاخر‌ترین موزه فرش خاورمیانه احداث شود و باید به این موضوع هرچه سریعتر رسیدگی شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: شرکت مترو تهران قصد ایجاد کارگاه و هواکش ایستگاه کارگر در خط 6 مترو در مقابل درب این موزه را داشت که با برخورد مسئولان موزه از اجرای آن جلوگیری به عمل آمد.

وی اضافه کرد: مجددا به دستور مدیر پروژه مزبور قرار است در مجاورت این موزه پروژه اجرا و کنار درب اصلی فاخرترین موزه شهر تهران هواکش مترو احداث شود.

خلیل آبادی در پایان تاکید کرد: با توجه به ارزش این موزه و بازدید چند صد گردشگر خارجی به طور روزانه از شرکت راه آهن شهری تهران و حومه و همچنین سازمان میراث فرهنگی می‌خواهم که نسبت به ساماندهی هرچه سریعتر این موضوع اقدام کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.