سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص یک روز حقوق کارکنان شبکه بهداشت سراوان به زلزله زدگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان گفت: کارکنان این مرکز واقع در جنوب شرق سیستان و بلوچستان با اختصاص یک روز از حقوق خود به یاری زلزله زدگان غرب کشور شتافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر رضا رضازاده گفت: همکاران شبکه بهداشت و درمان سراوان با حضور در امور مالی، تخصیص یک روز از حقوق خود برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور را خواستار شدند.
وی ادامه داد: با این مبلغ مقادیری لوازم گرمایشی تهیه و به غرب کشور ارسال خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه همه مردم ایران خود را در غم مردم زلزله زده غرب کشور شریک می دانند تصریح کرد: در صورتی که نیاز به امداد رسانی و حضور در شهرهای زلزله زده باشد همه کارکنان این مرکز برای کمک آماده اند.


دکتر فرزانه فرجیان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان نیز گفت: یک کامیون با 10 تن انواع کالاها شامل لباس گرم و بوت کودک، پتو، پودر لباسشویی، مایع ظرفشویی، پوشک و شیر خشک، کرم مرطوب کننده کودکان و غیره به مقصد کرمانشاه بارگیری شد.


دکتر علی افشاری مقدم قائم مقام روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز اظهار داشت: شماری از دانشجویان این دانشگاه به صورت خود جوش با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به یاری مردم زلزله زده غرب کشور شتافتند.

انتهای پیام/گ

کمک به زلزله زدگان غرب کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.