سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سایت مرکزی کامپیوتر دانشگاه یاسوج افتتاح شد

سایت مرکزی کامپیوتر دانشگاه یاسوج باحضور رئیس، معاونین و جمعی از مسئولان این دانشگاه سایت کامپیوتر خوارزمی در محل کتابخانه بهمن بیگی این دانشگاه به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه یاسوج با بیان اینکه فضای فیزیکی این سایت قبلا کاربری خاصی نداشت و در زمره فضاهای بلا استفاده محسوب می شد،گفت: اکنون با تلاش دفتر طرحهای عمرانی دانشگاه این فضا به مجموعه فضاهای مفید دانشگاه اضافه شده است.
علی اکبر نیکوکار تصریح کرد: مساحت 400 متر مربع با ظرفیتی افزون بر 250 کامپیوتر و همچنین فضای تفکیک شده خواهران و برادران از جمله ویژگیها و مشخصات این سایت است.
وی افزود: 150 دستگاه فعال در این سایت وجود دارد که در آینده نزدیک 100 دستگاه کامپیوتر دیگر نیز اضافه خواهد شد.
نیکوکار تاکید کرد: این سایت که در واقع سایت مرکزی دانشگاه محسوب می شود ،مختص دانشجویان کارشناسی است و سایت های موجود در دانشکده ها صرفا به دانشجویان تحصیلات تکمیلی اختصاص دارد.
مدیرفناوری اطلاعات دانشگاه همچنین از توسعه مرکز محاسبات سریع دانشگاه خبر داد و گفت: توسعه این مرکز با اعتباری افزون بر 250 میلیون تومان، دانشگاه یاسوج را در ردیف دانشگاه های برتر در حوزه محاسبات سریع و پردازش های سنگین و موازی قرار خواهد داد.
نیکوکار اضافه کرد: این مرکز هم اکنون با داشتن پنج node و صد وبیست هسته پردازش در حال فعالیت است که در طرح توسعه جدید تعداد node به عدد 9 و تعداد هسته به عدد 224 ارتقا یافته است
نیکوکار در پایان افزود: با افزایش ارتباط بین node ها بدون شک دانشگاه یاسوج در این حوزه شاخص خواهد شد.

 انتهای پیام/غ

افتتاح سایت مرکزی کامپیوتر دانشگاه یاسوج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.