سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهارمین دوره طرح ملی پویش کتاب گردی در مشهد

چهارمین دوره طرح ملی پویش کتاب گردی دوم آذرماه ، همزمان با مشهد در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   سید سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در نشست هماهنگی چهارمین دوره پویش کتابگردی در مشهد گفت : ظرف سه سال اخیر خراسان رضوی همراهی خوبی با این جریان داشته و امسال نیز می کوشیم پویشی قوی در استان و مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام داشته باشیم.


وی  ادامه داد:  برپایی نمایشگاه کتاب با رویکرد حضور ناشران خارجی در فضای ١٢ هزار مترمربعی برنامه ریزی شده است.


سرابی افزود  :١١ بخش نمایشگاهی با همکاری دستگاههای مختلف و با هدف استفاده از ظرفیت بخشهای غیردولتی و تشکلهای مردمی در این نمایشگاه برپا می شود. هشتمین دوره نمایشگاه ملی دفاع مقدس نیز همزمان با نمایشگاه کتاب و با حضور١٤٠ ناشر تخصصی در مشهد برپا خواهد شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار امسال مقرر شده بنهای خرید کتاب علاوه بر نمایشگاه در کتابفروشیهای سطح شهر مشهد تا یک ماه پس از برگزاری نمایشگاه قابل خرید و فروش باشد.


وی به فرارسیدن چهارمین دوره پویش سراسری کتابگردی نیز اشاره و افزود: به دلیل تقارن این پویش با ایام دهه آخر صفر مقرر شد به صورت سراسری دوم آذر در سراسر کشور برگزار شود .


سرابی برگزاری چهارمین دوره معرفی و انتخاب پایتخت کتاب ایران، طرح دوشنبه های کتابخوانی در مهدهای کودک و طرح حمایت از ترجمه آثار ایرانی به زبانهای را از دیگر موارد مرتبط و در دست اجرا در خراسان رضوی اعلام کرد .


انتهای پیام//ف.م

 

 

چهارمین دوره طرح ملی پویش کتاب گردی آذر ماه امسال در مشهد برگزار می شود

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.