سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فولاد 1-0 پارس جنوبی؛

اولین شکست فصل، هدیه پورموسوی به تارتار

فولاد در هفته دوازدهم موفق شد پارس جنوبی را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تیم های فولاد و پارس جنوبی در هفته دوازدهم لیگ خلیج فارس به مصاف هم رفتند.

بازی بین دو تیم متعادل آغاز شد و دقیقه ۱۸ اولین موقعیت به دست آمد. شوت فرشاد جانفزا از راه دور در دستان محسن فروزان قرار گرفت. رفته رفته بازیکنان فولاد بازی را در دست گرفتند. دقیقه ۲۳ روی همکاری خوبی فولادی ها، توپ به عاشوری رسید که شوت این بازیکن را محسن فروزان با واکنش خوب دفع کرد. دقیقه ۲۵ کرنر ارسالی بازیکن فولاد با دفع ناقص بازیکنان پارس جنوبی به رحیم زهیوی رسید که با شوت این بازیکن توپ به بیرون رفت. دقیقه ۳۳ رحیم زهیوی با پاس دقیق از جناح راست، توپ را به فرشاد جانفزا رساند که او به راحتی دروازه را باز کرد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا فولاد در نیمه اول با تک گل جانفزا حریف صدرنشین خود را شکست دهد.

در آغاز نیمه دوم بازیکنان فولاد به خوبی بازی را اداره کردند. دقیقه ۶۰ اولین موقعیت در نیمه دوم به دست آمد و شوت فرشاد محمدی مهر به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت. دقیقه ۶۵ علی دشتی با حرکتی خوب خود را به پشت محوطه جریمه فولاد رساند که شوت او به تیرک دروازه فولاد برخورد کرد. دقیقه ۶۶ توپ ارسالی حردانی در محوطه جریمه به زهیوی رسید که ضربه قیچی این بازیکن وارد دروازه پارس جنوبی نشد. دقیقه ۸۴ آرش افشین پشت مدافعان پارس جنوبی صاحب توپ شد که ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

انتهای پیام /پ

پارس جنوبی در مقابل فولاد شکست خورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.