سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن سپاهان:

بازی خوب ما ربطی به حضور یا عدم حضور تماشاگران نداشت

بازیکن سپاهان گفت: مقابل تراکتورسازی خوب بازی کردیم و فکر نمی‌کنم این برد ربطی به بودن یا نبودن تماشاگر داشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جلال‌الدین علی‌محمدی پس از برتری سپاهان مقابل تراکتور سازی اظهار داشت: ما  خیلی زود به گل رسیدیم و استرس گل نزدن و نبردن با این گل زودهنگام از روی دوش ما برداشته شد. امروز روز خوب ما بود؛ خوب بازی کردیم و موقعیت داشتیم. تراکتور هم همینطور، اما ما بهتر استفاده کردیم.

وی در مورد نبودن تماشاگران در ورزشگاه، افزود: ما در بازی‌هایی که تماشاگر داشتیم نتیجه خوبی نگرفتیم، اما اگر بودند و این تعداد گل را می‌دیدند آن‌ها هم حمایت بیشتری می‌کردند و با حمایت آن‌ها ما هم انرژی می‌گیریم. اما در مجموع ما خوب بازی کردیم و فکر نمی‌کنم این برد ربطی به بودن یا نبودن تماشاگر داشته باشد.

بازیکن سپاهان در مورد حضور علی کریمی در ترکیب سپاهان گفت: کریمی کیفیت بالایی دارد و در تیم ملی بازی می‌کند. علی و رسول نویدکیا و سرلک بازی‌ و شرایط خوبی دارند و وقتی یک بازیکن با شرایط تدافعی و حفظ توپ خوبی پشت سر شما باشد با خیال راح‌ت‌تری به حمله فکر می‌کنید.

علی‌محمدی در مورد دیدار با نفت نیز بیان کرد: اینجا به صنعت نفت باختیم. این مسابقه برای ما و هواداران خیلی مهم است و اگر نتوانیم آبادان را ببریم این برد هم ارزش ندارد. 4 روز دیگر بازی داریم و باید خوب ریکاوری کنیم. 3 امتیاز را حتما می‌خواهیم تا به بالای جدول برسیم.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.