سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی نفت تهران:

عوامل بیرونی به کادرفنی و بازیکنانمان فشار وحشتناکی وارد می‌کنند

مجتبی خورشیدی گفت: از ابتدای فصل تاکنون برخی عوامل بیرونی فشار وحشتناکی به کادرفنی و بازیکنان ما وارد می‌کنند.

مجتبی خورشیدی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص دیدار تیم‌های نفت تهران و سایپا که با نتیجه یک بر صفر به سود سایپایی‌ها به پایان رسید اظهار داشت: به نظر من بازی امروز به دلیل اینکه ما چند بازیکن تیم مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم بسیار سنگین و دشوار بود و نبود این بازیکنان اثر منفی بر کیفیت بازی تیم ما گذاشت. ضمن اینکه بازیکنان تیم نفت در ابتدای فصل بدنسازی نداشتند و ظرف مدت کمی تیم بسته شده است.

 وی ادامه داد: ما در بازی با پرسپولیس و سپس مقابل استقلال و همچنین امروز در بازی برابر سایپا تا دقیقه ۷۰ به خوبی بازی را کنترل کردیم، اما متاسفانه بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند، ضمن اینکه دست ما برای تعویض نیز بسته است، امیداوریم در بازی‌های آینده این مشکلات را برطرف کنیم.

 خورشیدی در مورد علت کنار خط نیامدن حمید درخشان گفت: درخشان امروز به دلیل بیماری در تمام طول بازی روی نیمکت نشست و تیم را از همان جا هدایت کرد.

وی با اشاره به مشکلات تیم نفت تهران گفت: در تیم ما برخی عوامل بیرونی به شکلی وحشتناک به ما فشار می‌آورند و اخبار چندان خوبی از باشگاه نفت نمی‌شنویم. به نظر من با وجود چنین مشکلاتی باز هم برابر سایپا خوب کار کردیم.

 مربی نفت ادامه داد: نمی‌دانم چرا همه بسیج شده اند تا تیم نفت را له کنند؟ این تیم ارث پدری من و امثال من نیست بلکه یک باشگاه تهرانی است که همه باید از آن حمایت کنند. اگر ورود بخش خصوصی به فوتبال برای برخی ناراحت کننده است پس بهتر است اصلا اجازه ورود بخش خصوصی به فوتبال را ندهیم.

 خورشیدی در مورد شعار‌های تماشاگران علیه کادرفنی نفت عنوان کرد: شعار حیا کن رها کن بسیار خنده دار است و مشخص است که این افراد از جایی خط گرفته اند که چنین شعار‌هایی سر می‌دهند. هیچ یک از اعضای کادرفنی نفت تاکنون حتی هزار تومان نیز از باشگاه دریافتی نداشته اند و بازیکنان نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا با برد زمین بازی را ترک کنند، اما متاسفانه عده‌ای فقط شعار دادن بلد هستند.

وی افزود: من آن فردی که از جایی خط گرفته و چند نفر را دور خودش جمع می‌کند و علیه ما شعار می‌دهد را می‌شناسم، واقعا حرکت این افراد زشت و خنده دار است.

مربی نفت تهران درباره حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا گفت: حق تیم نفت نیست که از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود، زیرا اگر حذف تیم ما به دلیل بدهی‌ها باشد تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی بیشتر از تیم ما بدهی دارند.

 وی ادامه داد: کارلوس بیلاردو مربی سابق آرژانتین ۴۰ سال پیش قانونی را ارائه کرد و آن این بود که یک تیم ۷۰ درصد در بیرون زمین برنده می‌شود و ۳۰ درصد در داخل. این چیزی است که در کلاس‌های مربیگری هم تدریس می‌شود. زمانی که بازیکنان با عشق و ذوق به نفت آمدند و می‌خواهند در آسیا بازی کنند به یکباره خبری ناامید کننده می‌شنوند که تیم از آسیا حذف شده است.

مربی نفت تهران افزود: با این شرایط چه حالی پیدا می‌کنید؟ ابتدا تیم را از گلرخسار می‌گیرند و به جهانیان می‌دهند و الان هم که تیم را به طور کامل واگذار نمی‌کنند. جهانیان هم می‌گوید تیم را به من بدهند تا من هزینه کنم. صحبت جهانیان و شرکت بهنام پیشرو هر دو منطقی است باید این مشکلات هر چه سریعتر برطرف شود.

خورشیدی در خصوص این که گفته می‌شود جهانیان صلاحیت مالکیت نفت را ندارد، خاطر نشان کرد: اگر جهانیان صلاحیت ندارد چرا تیم را به او داده‌اند؟ ما می‌گوییم باید اصل ۴۴ قانون اساسی رعایت شود پس نباید چوب لای چرخ فعالیت بخش خصوصی بگذاریم.

انتهای پیام/

اظهارات مربی نفت پس از شکست برابر  سایپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.