سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرحسن‌خانی در تشریح نشست کمیسیون اصل 90:

مشکلات دارویی در کمیسیون اصل 90 بررسی شد/ بازدید سرزده این کمیسیون از فرودگاه‌های کل کشور

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 گفت: قرار شد مشکلات دارویی داروخانه‌ها و شرکت‌های دارویی به وسیله کمیته فرهنگی این کمیسیون بررسی و اعلام نظر شود.

محمدرضا امیرحسن‌خانی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز هیئت رئیسه این کمیسیون گفت: موضوع معوقات بانکی در این جلسه بررسی شد و قرار است گزارش آن در جلسه بعدی مطرح و در صورت لزوم در صحن علنی مجلس قرائت شود.

وی با بیان اینکه موضوع محصولات تراریخته هم در این نشست بررسی شد، افزود: قرار شد گزارش کمیسیون کشاورزی درباره محصولات تراریخته بار دیگر در کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 قرائت و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نایب رئیس دوم کمیسیون اصل 90 همچنین با اشاره به بررسی و نظارت بر فرودگاه‌های کشور هم اظهار کرد: اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 تصمیم گرفتند تا بازدیدهای سرزده‌ای را از فرودگاه‌های کل کشور داشته باشد.

امیرحسن‌خانی تصریح کرد: بحث مشکلات دارویی که اخیرا از سوی داروخانه‌ها و شرکت‌های دارویی هم اعلام شده، نیز در این جلسه بررسی و قرار شد کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 این موضوع را دقیقا بررسی و اعلام نظر کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.