سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شور سرخ در قاب عکس عکاسان جوان کاشان دیده می شود

نخستين نمايشگاه گروهي عكس پنج عکاس جوان کاشانی با عنوان «شور سرخ» و کمک به زلزله زدگان غرب کشور در حوزه هنري كاشان دایرشد.

دبير نخستين نمايشگاه گروهي عكس ‹‹شور سرخ›› در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این نمایشگاه گروهی از 13 عكاس پايگاه خبري تحليلي كاشان و عکاس میهمان با نمایش 47 قطعه عكس از آنها است که به مدت 6 از 27 آبان ماه تا پنجشنبه دوم آذرماه همه روز صبح ها از ساعت  9تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 14 و 30 دقيقه تا 19 و 30 دقيقه در محل حوزه هنري كاشان واقع در خيابان علوي پذيراي همشهريان و علاقمندان به هنر عكاسي خواهد بود.

محسن ميرزابيگي،با اشاره به انتخاب این آثار از بین بيش از 500 اثر ارسالی افزود: محسن ميرزابيگي، سيد سجاد سيدي، زهره كبودوندي، مهديه خادم پور و زهره عظيم پور پنج عکاس

پایگاه خبری و فاطمه حسن زاده، صابر شقاقي، سيد علي نصرالله زاده، محمد عقيقي، محمدرضا ملاحسيني، عليرضا مشرقي، محمد ملك آبادي و فاطمه زارعتكار هشت عکاس میهمان هستند.

وی با تاکید بر اینکه عوايد حاصل از فروش عكسهاي هنرمندان عكاس در نمايشگاه به بازديدكنندگان براي زلزله زدگان فرستاده مي شود افزود:معرفي آئين هاي سنتی مذهبي عزاداری کاشان،شناسایی عكاسان جوان، شکوفایی استعدادهای آنها، ایجاد انگیزه بیشتر برای عكاسان جوان در گرايش به عكاسي خبري و حمایت مادی و معنوی از عکاسان در برپایی نمایشگاه با حمایت حوزه هنری کاشان هدف از برپایی نخستين نمايشگاه گروهي عكس ‹‹شور سرخ›› است.

به گفته وی، توان افزایی آموزشی، انجام یک کار فرهنگی مذهبی از نگاه هنرمندان عکاس در انتقال پیام عاشورا و فرهنگ حسینی، تعامل و ارتباط هر چه بیشتر و بهتر عکاسان جوان با نمایش آثاری از مراسم آیینی محرم در کاشان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است. 

دبير نخستين نمايشگاه گروهي عكس ‹‹شور سرخ›› برگزاری مراسم اختتاميه اين نمايشگاه را در روز پنجشنبه دوم آذرماه از ساعت 10 و 30 دقيقه صبح تا 12 ظهر یادآورذشد و گفت: این آیین اختتامیه با حضور عكاسان پيشكوت كاشان، مسؤولان و مديران فرهنگي شهرستان و با تقدير از عكاسان شركت كننده در اين نمايشگاه در حوزه هنري كاشان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است: محسن میرزابیگی دانش آموخته رشته گرافیک 12 سال است که کار عکاسی می کند و هفت سال اخیر نیز این هنر را به صورت حرفه ای دنبال می کند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.