سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار نماینده ویژه آلمان برای افغانستان با اشرف غنی

«مارکوز پوتزیل»، نمایندۀ ویژه آلمان برای افغانستان و پاکستان قبل ظهر امروز با «محمد اشرف غنی»، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان دیدار کرد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «مارکوز پوتزیل»، نمایندۀ ویژه آلمان برای افغانستان و پاکستان قبل ظهر امروز با «محمد اشرف غنی»، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان دیدار کرد.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، هر دو جانب در مورد موضوعات منطقه ای، تامین صلح و ثبات در افغانستان، استراتژی جدید ایالات متحدۀ آمریکا برای آسیای جنوبی و افغانستان و موثریت آن، بحث و تبادل نظر نمودند.

نمایندۀ ویژه آلمان برای افغانستان و پاکستان، استراتژی جدید ایالات متحدۀ آمریکا برای آسیای جنوبی و افغانستان را مفید دانست و حمایت خود را از آن اعلام کرد.

مارکوز پوتزیل گفت که آلمان خواهان صلح و ثبات دائمی در افغانستان است. وی علاوه بر حمایت از پروسه صلح تحت رهبری و مالکیت افغانستان، از تداوم همکاری های کشورش در عرصه های مختلف اطمینان داد.

اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان ضمن خوش آمدید به نمایندۀ ویژه آلمان برای افغانستان و پاکستان، از کمک و همکاری آلمان طی سال های گذشته به افغانستان قدردانی کرد.

رئیس جمهور افغانستان تاکید کرد که استراتژی جدید ایالات متحدۀ آمریکا برای آسیای جنوبی و افغانستان، برای ثبات منطقه مفید است و پس از اعلام این استراتژی باید از فرصت های ایجاد شده استفادۀ موثر صورت گیرد.

انتهای پیام.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.