سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون خدمات شورای شهر شیراز خبر داد؛

تهیه و تدوین طرح جامع سلامت و محیط زیست

طرح جامع سلامت و محیط زیست در شیراز تهیه و تدوین می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشیراز؛ علی ناصری عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز در دوره بازآموزی ویژه مشاورین فعال در مراکز مشاوره و صیانت از خانواده شهرداری شیراز از تهیه و تدوین طرح جامع سلامت و طرح جامع محیط زیست در شورای اسلامی شیراز خبر داد و گفت: در این طرح‌ها که به زودی در شورا مطرح می‌شود با توجه به سه بعد زیستی، روانی و اجتماعی شهروندان اهدافی تعیین شده که منجر به برنامه‌ریزی برای آینده سالم شهروندان می‌شود و ایمنی آنان در برابر انواع بحران‌ها را به همراه دارد.

وی افزود: بعد از مشکلات معیشتی و بیکاری، آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین مسئله در جامعه است که باید در این زمینه روانشناسان فعال‌تر عمل کنند تا شاهد کاهش و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باشیم.

ناصری ادامه داد: با توجه به حجم آسیب‌های اجتماعی درمان‌های فردی توسط روانشناسان پاسخگوی آسیب‌های اجتماعی نیست و باید به فکر برنامه‌های اجتماعی گسترده بود.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز گفت: ۳۰ مشاور توانمند که از فارغالتحصیلان دانشگاه‌های کشور در رشته روانشناسی هستند از سال ۹۰ در مراکز مشاوره و صیانت از خانواده شهرداری شیراز فعالیت می‌کنند که حاصل کار آنان پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی بوده است.

دیهیمی تصریح کرد: در این دوره‌های بازآموزی که به صورت فصلی برگزار می‌شود این مشاوران با آخرین روش‌های مشاوره تخصصی آشنا می‌شوند تا بتوانند پاسخگوی نیاز‌های شهروندان باشند.
انتهای پیام/ر

تدوین طرح جامع سلامت و طرح جامع محیط زیست در شورای اسلامی شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.