سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری بیش از 37 میلیارد ریال کمک مردمی گیلان برای مناطق زلزله زده

جمعیت هلال احمر گیلان بیش از 37 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه جمع آوری کرده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  مهدی ولی  پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان  گفت  : تاکنون بیش از 37میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی در 87 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی توسط مردم نوع دوست و شریف گیلان جمع آوری شده است .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان  اعلام کرد: 3 و نیم میلیارد تومان کمک های غیر نقدی شامل ، مواد غذایی خشک ، ست بهداشتی ، خشکبار ، آب معدنی ، پتو ،  شیر خشک ،  کنسرو ، وسایل گرمایشی , لباس  و همچنین 200 میلیون تومان کمک نقدی است.

مهدی ولی  پور خاطر نشان کرد: 28 آبان ماه یک تیم حمایت روانی استان شامل یک روانشناس ،  یک مددکار اجتماعی و 10 امدادگر  برای ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده و مشاوره کودکان  بازمانده عازم منطقه زلزله زده شدند  که به همراه تیم های حمایت روانی استان های سراسر کشور همزمان در کرمانشاه آغاز به کار می کنند .

وی  افزود:  تاکنون 23 کامیون و تریلی حاوی اقلام امدادی شامل پتو ، چادر  به ارزش ریالی یک و نیم میلیارد تومان از ذخیره انبارهای امدادی و کمک های مردمی به استان زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه   87 پایگاه جمعیت هلال احمر در رشت و شعب هلال احمر آماده جمع آوری کمک های مردمی است افزود: از مردم تقاضا می شود از حضور و ارسال کمک به صورت انفرادی به دلیل ترافیک سنگین که توزیع اقلام را دچار بی نظمی می کند خودادری کنند و همچنین با اعلام شماره ‌حسا‌ب‌های شخصی راه سوء‌استفاده  افراد سودجو بیشتر باز خواهد شد.  

مهدی ولی  پور افزود : درگاه پرداخت موبایلی #3* و نیز #724* آماده دریافت کمک‌های نقدی هموطنان است و مردم نوع‌دوست در صورت امکان کمک‌های خود را به صورت نقدی به مردم زلزله‌زده ارائه کنند تا اقلام مورد نیاز زلزله زدگان خریداری شده و در اختیار آنها قرار گیرد.  

وی تصریح کرد  : برای همدردی با کودکان زلزله زده و تقویت روحیه این عزیران مردم می توانند  کمک های خود را در قالب بسته های اسباب بازی ، لوازم التحریر ، توپ ، عروسک ، بادکنک ، کیف و جوراب زمستانی  به پایگاه ها تحویل دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

 کمک های میلیاردی گیلانیان  برای زلزله زدگان کرمانشاه

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.