سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۸۶۰ فقره وام قرض‌الحسنه به نیازمندان

مدير امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولايت ايلام از پرداخت بیش از ۸۶۰ فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ یدالله حیدرنژاد اعلام کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولايت استان ایلام وابسته به کمیته امداد این استان که سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده توانسته خدمات ارزنده‌ای را در زمینه توانمندسازی و رفع مشکلات مددجویان و سایر اقشار نیازمند ارائه کند .

وی افزود: در ۶‌ ماهه نخست امسال این صندوق ۱۸۶ مورد وام اشتغال بااعتبار چهار میلیارد و 147 میلیون تومان به مددجویان و سایر افراد نیازمند پرداخت کرده است .

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان ایلام گفت : همچنین در این مدت دو هزار و 678 فقره وام کارگشایی بااعتبار شش میلیارد و 484 میلیون تومان برای رفع مشکلات مددجویان و سایر افراد نیازمند پرداخت‌شده است .

وی با بیان اینکه وام‌های اشتغال برای ایجاد فرصت‌های مختلف شغلی و باهدف توانمندسازی خانوارها پرداخت‌شده، گفت: وام‌های کارگشایی نیز برای رفع مشکلات مددجویان موردحمایت و سایر افراد نیازمند در زمینه بیماری، ازدواج، درمان، بدهی، ودیعه مسکن و مشکلات دیگر پرداخت‌شده‌اند .

وی تاکید کرد : در مجموع تعداد دو هزار و 864 فقره وام کارگشایی و اشتغال در شش‌ماهه نخست امسال بااعتبار بیش از 10 میلیارد تومان به مددجویان و افراد نیازمند توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام پرداخت‌شده است .

حیدرنژاد افزود : مردم نیکوکار و خیران استان ایلام می‌توانند با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق در امر خیر و خداپسندانه قرض‌الحسنه مشارکت نمایند و از اجر معنوی و اخروی آن بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/ه

 

پرداخت تسهیلات به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.