سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

توزیع بیش از 82 هزار چادر امدادی میان زلزله زدگان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از روز اول زلزله تا کنون ٨٢هزار و ٥٤٧ دستگاه چادر امدادی در بین زلزله زدگان توزیع شده است.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص اقلام امدادی توزیع شده در بین زلزله زدگان کرمانشاه اظهار کرد: از روز اول زلزله تا کنون ٨٢هزار و ٥٤٧ دستگاه چادر امدادی (موجودی استان و ارسالی از سطح کشور) در بین زلزله زدگان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین ٢٣٩ هزارتخته پتو،٦٤٠ هزار قوطی از انواع کنسرو از منابع جمعیت هلال احمر و کمکهای مردمی در کرمانشاه توزیع شده است.

سلیمی گفت: ٣٥ تن برنج، ٧٣٣هزار بطری آب معدنی، ١٨هزار و ١١٨ شعله والور،٥٦هزار تخته موکت،٣٢ هزار و ٢٣٧ست انواع ظروف، ٥٨ هزار گالن،١٤٣ هزار قرص نان،٥٤ هزار ثوب انواع البسه،٢٥ هزار کیلو خرما و ١٢٢ هزار کیلوگرم نایلون برای پوشش چادر ها در مناطق زلزله زده توزیع شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در رابطه با عملکرد مرکز امدادهوایی در زمین لرزه كرمانشاه تا ۹۶/۰۸/۲۸ گفت : در طول این مدت تعداد ١٠ فروند بالگرد به منطقه اعزام شد که به مدت ٧ روز حدود ٢٣٧ساعت پرواز و٢٣٦سورتی پرواز داشتند.

وی با بیان اینکه بالگردهای امدادو نجات ١٩٤مصدوم و ٥٩٣ نفر نیروی امداد را جابجا کردند،گفت:به وسیله این بالگردها ١٢٩ هزار و ٢٠٠كيلوگرم بار جابجا شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار امدادرسانی در مناطق زلزله زده غرب کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.