سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کونگ فوکاران کرمانی بر سکوی نخست رقابت های قهرمانی کشور

مسابقات قهرمانی کشور کونگ فو آزاد ایران در چهار رده سنی به میزبانی استان تهران برگزار شد که در این بین کونگ فوکاران کرمانی توانستند در رده ی بزرگسالان بر سکوی نخست کشور بایستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی همتی، سرپرست هیئت کونگ فوی استان کرمان گفت: مسابقات قهرمانی کشور کونگ فو آزاد ایران با حضور ۴۲۰ فایتر از ۱۸ استان کشور به مدت سه روز به میزبانی استان تهران، شهرستان شهریار برگزار شد.

وی افزود: استان کرمان  با ۱۸فایتر توانست ۱۶ مدال رنگارنگ از این رقابت ها کسب کند.

همتی تصریح کرد: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزارشد که کرمان در رده بزرگسالان موفق به کسب مقام اول کشور شد.

وی یادآور شد: بر این اساس، در رده ی نونهالان، آیدا برخودار اول و نازنین زهرا علیزاده سوم شد.

همتی گفت: در رده ی نوجوانان نیز نازنین دستیار عنوان نخست را از آن خود کرد و نگار دستیار و مبینا خضری هر کدام به صورت جداگانه سوم شدند.

وی افزود: در رده ی جوانان هم مهدیه سید مردادی و الهه پور خسروانی  مقام اول را به خود اختصاص دادند، سودابه قاسمی مقام دوم را کسب کرد و مهسا اسدی و فاطمه زیدآبادی نیز مقام سوم را تصاحب کردند.

همتی تصریح کرد: در رده ی بزرگسالان نیز سمیه زند اقطاعی، زینب سید مرادی، سحر خجسته و الهام دعا گویی عناوین نخست رقابت ها را از آن خود کردند، امینه عباسلو دوم شد و فاطمه سعد لو پاریزی عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

وی یادآور شد: در این رقابت ها، سمیه زند اقطاعی قهرمان جهان و آسیا از کرمان به عنوان سوپر فایتر این مسابقات انتخاب و مفتخر به دریافت کاپ فنی ترین بازیکن شد.

مسابقات قهرمانی کشور کونگ فو آزاد ایران به مدت سه روز به میزبانی استان تهران، شهرستان شهریار برگزار شد.

انتهای پیام/ب

کسب مقام نخست کشور توسط کونگوکاران کرمانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.