سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: سایپا تیمی منسجم است/ بازیکنان انگیزه زیادی برای حضور در لیگ قهرمانان دارند

حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران و سایپا اظهار کرد: سایپا تیمی منسجم است و امیدوارم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران و سایپا اظهار کرد: سایپا تیمی منسجم است و امیدوارم 3 امتیاز بازی را بگیریم.چند بازیکن تیم ما مصدوم هستند که در این بازی حضور ندارند.

او در مورد مصدومان تیمش اظهار کرد:  کامدار و احمدی مصدومان تیم ما هستند و وضعیت شان برای بازی فردا مشخص نیست.

او ادامه داد: بازیکنان انگیزه زیادی برای حضور در لیگ قهرمانان دارند اما هر روز خبر جدیدی از حذف نفت به گوش می رسد که روحیه بازیکنان را خراب می کند. بازیکنان انگیزه بالایی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارند و این موضوع می‌تواند برای هر تیمی یک نقطه خوبی باشد اما ما هر روز شاهد این هستیم که صحبت‌هایی می‌شود که ما به این مسابقات نمی‌رویم، یک روز می‌گویند مدارک نداریم و یک روز می‌گویند تیم‌تان بدهی دارد.خواهش می کنم مسئولان تعیین تکلیف کننند که باشگاه نفت به لیگ قهرمانان می روند یا خیر؟

درخشان گفت: در این شرایط نیم ساعت قبل از هر تمرین باید با بازیکنان تیمم صحبت کنم و آنها را از نظر روحی و روانی آماده کنم.  نمی‌دانم نفت با بقیه تیم‌هایی که در آسیا است چه فرقی می‌کند همه باشگاه‌های ایرانی حاضر در باشگاه هم به اندازه نفت مشکل دارند اما کسی درباره آنها حرفی نمی‌زند فقط دیوار نفت از همه باشگاه‌ها کوتاه‌تر است و می‌گویند نفت حذف شد و یا حذف می‌شود. استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی شاید مشکلات شان بیشتر از ما باشد اما آنها راحت به لیگ قهرمانان می روند! استقلال و پرسپولیس هنوز مشکلات مالی دارند اما چگونه آنها به لیگ قهرمانان رفتند؟

او عنوان کرد: اگر قرار است تیم نفت محروم شود، زودتر به صورت کتبی اعلام و دلیل این اتفاق را هم بیان کنند. اما در غیر این صورت لطفا فرافکنی نکنید. بازیکنان هر روز از من سوال می پرسند آیا به لیگ قهرمانان می رویم؟ بازیکنان روحیه خوبی ندارند و باید تکلیف تیم ما زودتر مشخص شونپد.اینکه یک روز در آسیا هستیم و یک روز دیگر می‌شنویم در مسابقات لیگ قهرمانان حاضر نیستیم اذیتمان می‌کند. از نظر روحی و روانی به هم ریخته‌‌ایم. 

او افزود:من با کسی مشکلی ندارم، بحثم این است که اگر قرار است به آسیا نرویم، بگویند به چه دلیل نباید تیم نفت در آسیا حضور داشته باشد. همه باشگاه‌های بدهی دارند و شاید هم از نفت مبلغی بدهی آنها بیشتر باشد. چطور آنها را در اولویت می‌گذارند و به آسیا می‌فرستند؟

درخشان در مورد بازیکنان تیمش تصریح کرد: بازیکنان ما اگر دوست دارند به هر تیمی بروند، مختار هستند و برای آنها نامه دعوت نداده ایم. این حق بازیکنان است که تیم آینده خود را انتخاب کنند. یک بازیکن طبق قانون باید تا نیم‌فصل حداقل 30 تا 50 درصد پول خودش را بگیرد و اگر این اتفاق رخ ندهد می‌تواند راهی تیم دیگری شود، این قانون فدراسیون است و فقط شامل تیم ما نمی‌شود.

او ادامه داد: ما 20 درصد پول به بازیکنان داده ایم و باشگاه های دیگر 10 درصد داده اند و کادرفنی هنوز هیچ پولی نگرفته است.

درخشان در مورد برنامه تیمش در نیم فصل بیان کرد:ما باید ابتدا مشکلات را رفع کنیم و بعد در مورد جذب بازیکن تصمیم بگیریم و با آرامش و تمرکز بازی کنیم. فکر می‌کنم در نیم‌فصل دوم از هفته سوم یا چهارم به خواسته‌هایمان از نظر فنی برسیم. 

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: بر علیه فدراسیون هیچ حمله ای نشده است و همه مربیان به فکر حل فساد هستند. اگر هم صحبتی شده در مورد فساد در فوتبال بوده که من با نظر کریمی در این مورد موافقم، متاسفانه فساد در فوتبال ایران وجود دارد و باید همه کمک کنیم تا به حداقل برسد.فدراسیون فوتبال مرجع بالاتر فوتبال است و باید به آن کمک کنیم تا مشکلات حل شوند.

سرمربی تیم فوتبال نفت در مورد بحث جادوگری در فوتبال، در پایان خاطر نشان کرد: جادو در فوتبال است اما به نظرم کار خوبی نیست باید به خدا توکل کنیم  تا کمتر آسیب ببینیم.

انتهای پیام/

اظهارات درخشان پیش از دیدار مقابل سایپا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
خوب بود .ممنونم