سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سنایی راد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دومینوی فروپاشی داعش در منطقه/اعزام بخشی از تروریست‌ها به افغانستان محتمل است

معاون سیاسی سپاه گفت: اکنون شاهد دومینوی فروپاشی تکفیری ها و فروپاشی داعش در عراق و سوریه هستیم.

سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه در گفت وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان: درباره پایان حضور تروریست های تکفیری در منطقه اظهار کرد: در شرایط جدید شاهد دومینوی فروپاشی تکفیری ها و فروپاشی داعش در عراق و سوریه هستیم.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه سیاست منطقه ای استکبار و آل سعود حفظ تنش در منطقه غرب آسیاست اضافه کرد: علت سیاست های خصمانه عربستان و آمریکا جبران شکست های منطقه ای و نگه داشتن چالش در منطقه است.

وی پیرامون استعفای سعد حریری در داخل خاک عربستان افزود: آل سعود به دنبال چالشی جدید در منطقه است تا به بهانه استعفای حریری، لبنان را چالش بکشد.

سردار سنایی راد با اشاره به ایجاد تنش توسط آل سعود در منطقه یادآورشد: سعودی ها در پی شکست های منطقه ای می خواهند تنش هایی را در کشورهای حامی سوریه و عراق ایجاد کنند.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه اعزام بخشی از تروریست ها به افغانستان محتمل است تصریح کرد: نوعی هم سویی در سیاست های آل سعود با آمریکایی ها دیده می شود و آنها برای منطقه غرب آسیا نقشه هایی دارند تا با سیاست جنگ نیابتی تجزیه ای را رقم بزنند.

وی پیرامون تحریم های کاخ سفید پس از برجام علیه کشورمان بیان کرد: تحریم های صورت گرفته از سوی آمریکا علیه کشورمان هم سو با اهداف و سیاست های آل سعود در منطقه است.

سردار سنایی راد با تاکید بر اینکه سیاست های آل سعود در منطقه شکست خورده است، یادآورشد: آل سعود نتوانست در لبنان به اهداف خود برسد و سناریوی شکست آل سعود در لبنان به خاطر هوشمندی حزب الله و آشکارشدن سیاست های خصمانه عربستان در منطقه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: داعش ، سوریه ، اخبار سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.