سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم ولایتمدار ایرانشهر در سالروز شهادت امام رضا (ع) غرق در ماتم شد

همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام همام مردم ولایتمدار شهرستان ایرانشهر یکپارچه غرق در ماتم و عزا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، شیفتگان و ارادتمندان اهل بیت (ع) در شهر میزبانان ولایت با سیاه پوش کردن فضای شهر و روستاها، سردرب مساجد، اماکن متبرک و دیگر مکان‌ها، محافل مذهبی و همچنین اجتماع در این مکان‌ها در غم و اندوه شهادت امام رضا (ع) عزاداری کردند.

عزاداران امام مهربانی‌ها از شب گذشته تا امروز با برپایی آیین‌های مختلف عزاداری و سخنرانی عشق و ارادت وافر خود را به امام رضا (ع) و خاندان عصمت و طهارت (ع) ابراز داشتند.

عزاداران ایرانشهری صبح امروز با حضور در مساجد و حسینیه‌ها با قرائت زیارت عاشورا در قالب دسته جات سینه زنی و عبور از خیابان‌های اصلی شهر همنوا با نوحه سرایان به سوگواری و عزاداری پرداختند. 

مردم ولایتمدار ایرانشهر در سالروز شهادت هشتمین اخبر تابناک امامت و ولایت ندای لبیک یا رضا و یا رضا و یا رضا را در خیابان‌های این شهر طنین انداز کردند و عشق و ارادتشان به خاندان عصمت و طهارت (ع) را به نمایش گذاشتند.

عشاقان و ارادتمندان به امام رضا (ع) با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخت و توزیع نذری و پذیرایی از عزاداران، به ساحت مقدس آن امام همام ابراز ارادت کردند.

ایرانشهر به سبب تبعید رهبر معظم انقلاب از سوی رژیم ستم شاهی و میزبانی مردم از ایشان به شهر میزبانان ولایت مشهور است.

انتهای پیام/ع

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا (ع) درایرانشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.