سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایت الله خاتمی خطاب به دولت آمریکا:

آمریکا غلط میکند برای ما برنامه مینویسد

امام جمعه موقت تهران گفت:امروز مسوولی را هدف قرار داده و برایش حرف در می آورند تا اعتبارش را از بین ببرند، و آن نهاد را بی اعتبار کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان آیت الله  سیداحمد خاتمی نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری در جمع مردم بافت و یادواره شهدای روحانی این شهرستان گفت: امروز مشخص شده که در امریکا دارند طرحی می نویسند که بگویند ۵درصدثروت ایران در عده ای خاص است و باقی ۹۵درصد فقیرهستند.

وی خطاب به دولت آمریکا افزود:شما غلط می کنید برای ما برنامه بنویسید و نخواهید توانست برنامه های خودتان را در ایران اسلامی پیاده کنید، چرا که اینان می خواهند مسوولین و ولایت را خراب کنند .

خاتمی اظهار کرد:مثلا اگر فردی مقصر شد نباید به گردن نهادش نوشت بلکه باید نقد شوند ولی نهاد نباید تخریب شود چه مجلس و چه دولت، فرد و مسوول مقصر شد نهاد مقصر نیست، نماینده ای خراب شد نباید مجلس تخریب شود، چون اگر نهاد خراب شود نظام ضعیف می شود و دشمن به خواسته اش می رسد و میخواهند نهادها و نظام را بشکنند که این شکستن خلاف نظر امام علی (ع) است.

وی مهمترین هدف دشمن را نابودی ولایت فقیه دانست و گفت: مهمترین هدف آنها از اول انقلاب تا کنون تخریب ولایت بوده است چون ولایت در پیروزی و ادامه انقلاب نقش مهمی داشته است.

وی گفت:این نظام به برکت ولایت ۳۸سال از توطئه های دشمنان جان سالم بدر برده است و هیچ قدرت دیگری نمیتوانست نظام را حفظ کند.

آیت الله خاتمی گفت:امروز ولایت فقیه مورد تایید مردم است و همه آن را قبول دارند و روز به روز به مقبولیتش افزوده میشود، و دشمنان این را نمیخواهند و هر مشگلی که پیش می اید به گردن ولایت می اندازند، حتی زلزله اخیر را به گردن ولایت انداختند، می خواهند اعتماد به ولایت و ولایت پذیری فرو بریزد ولی روز به روز اعتماد و علاقه به ولایت افزوده می شود.

امام جمعه موقت تهران افزود:جوانان امروز عاشق امام هستند و این نشان می دهد توطئه ها جواب نداده است، آرزوی تشکیل نظام و حکومت اسلامی آرزوی امامان بوده است که خداوند به لطف امام (ره) و رهبری و خون شهدا این نظام را به ما داده است و باید شاکر نظام و شهدا باشیم و از آن دفاع کنیم تا ان شالله این پرچم بدست صاحب اصلی اش حضرت صاحب (عج) برسد.

 هزینه پذیرایی یادواره شهدای روحانی بافت به مردم زلزله زده کرمانشاه  اختصاص یافت.
انتهای پیام/ح

انتقاد امام جمعه موقت تهران از برنامه دولت آمریکا برای ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.