سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هادی نوروزی در کمک به زلزله زدگان شریک می شود

همسر مرحوم هادی نوروزی از مزایده پیراهن منقش به نام امام رضا (ع) به نفع زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خانواده مرحوم هادی نوروزی همانند سایر مردم قصد دارند که به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کنند، براین اساس قرار است لباس  مرحوم هادی نوروزی که منقش به نام امام رضا (ع) است برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به مزایده گذاشته شود. 

معصومه ابراهیم پور همسر مرحوم نوروزی ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شب قبل از تولد هانی تصمیم گرفتم که پیراهن همسرم را که منقش به نام امام رضا (ع) است را برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به مزایده بگذارم تا دل بچه های زلزله زده را خوشحال کنم. 

او ادامه داد: در ابتدا قرار بود هانی پسرم این لباس را بر تن کند اما بعد به همراه هانی تصمیم گرفتیم که این پیراهن تقدیم زلزله زدگان کرمانشاه کنیم تا کمکی به آنها کرده باشیم. 

همسر مرحوم نوروزی بیان کرد: به هر حال من و هانی بر سر مزار هادی رفتیم و از او اجازه گرفتیم تا این لباس را تقدیم بچه های کرمانشاه کنیم. با توجه به اینکه شب شهادت امام رضا (ع) با تولد هانی همزمان بود، پسرم اجازه نداد حتی کیک تولد برایش بگیرم. پسرم ارادت خاصی به امام رضا (ع) دارد و قرار شد لباس هادی که منقش به نام امام رضا (ع) است به مزایده بگذاریم. 

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم این اقدام خداپسندانه باعث خوشحالی زلزله زدگان کرمانشاه شود و دل بچه های زلزله ده شاد شود. 

انتهای پیام/ 

مزایده پیراهن هادی نوروزی به نفع زلزله زدگان کرمانشاه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
دمتون گرم
انشالله امام رضا علیه السلام نگهدارتون باشه