سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صداوسیمای مرکز لرستان؛

ایجاد ۲۰۰ کیلومتر راه دسترسی در مناطق صعب‌العبور لرستان برای پوشش رسانه‌ای

مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان گفت: ۲۰۰ کیلومتر راه دسترسی در مناطق صعب‌العبور و ارتفاعات لرستان برای پوشش رسانه‌ای ایجادشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد بازوند، مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان که در استانداری برگزار شد با اشاره به نقش صداوسیما در مدیریت بحران‌های طبیعی و اجتماعی گفت: صداوسیما در همه بحران‌ها پیش‌قراول مدیریت بحران است و در همه بحران‌های طبیعی اجتماعی حضور دارد چراکه تصویر و امواج رادیوتلویزیونی در چنین شرایطی باید به مردم آرامش بدهد.

وی افزود: حدود ۲۷۵ ایستگاه رادیوتلویزیونی در این استان وجود دارد که به‌جز راه‌های دسترسی شهری و روستایی ۲۰۰ کیلومتر راه دسترسی در مناطق صعب‌العبور و ارتفاعات استان برای پوشش رسانه‌ای توسط این سازمان ایجادشده است که از طریق این راه‌ها در مدیریت بحران به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان با اشاره به تخریب بخشی از راه‌های دسترسی در اثر سیلاب‌های گذشته عنوان کرد: این راه‌ها در معرض سیل قرار دارند و تخریب‌شده‌اند که پیش‌ازاین بار‌ها به مسئولان مرتبط ابلاغ‌شده تا توجهی نسبت به راه‌های دسترسی صداوسیما داشته باشند، اما توجهی صورت نگرفته است.

وی افزود: تنها استودیو تلویزیونی صداوسیمای لرستان هم شکاف پیداکرده و قابل‌استفاده نیست و از مسئولان می‌خواهیم رسانه استانی که باید صدای مسئولان را به گوش مردم برسانند در توزیع اعتبارات دیده شود.

علی کورانی فر فرماندار بروجرد نیز در این جلسه از ۹ ماهه شدن تعویق حقوق‌های کارگران شهرداری خبر داد و گفت: کارکنان شهرداری بروجرد ۹ ماه است حقوقی دریافت نکرده‌اند و وضعیت شهرداری بروجرد واقعاً بحرانی و استثنائی است.

فرماندار بروجرد تلاش کرد تا با این اظهارات خود توجه مدیریت استان را در توزیع سهم بیشتری از اعتبارات مربوط به جرائم رانندگی به شهرداری بروجرد جلب کند.

انتهای پیام/د

۲۰۰ کیلومتر راه دسترسی در مناطق صعب‌العبور لرستان برای پوشش رسانه‌ای ایجاد شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.