سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی؛

پلیس آماده ارائه مشاوره رایگان به شهروندان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: مراکز مشاوره و مددکاری فرماندهی انتظامی استان آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان به شهروندان هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ رضا عامری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی افزود: نیروی انتظامی تنها سازمانی است که بعنوان یکی از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیشترین خدمات را به مردم ارائه می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای خدمات رسانی به شهروندان، مراکز مشاوره و مددکاری را در معاونت اجتماعی و کلانتری‌های سطح استان سیستان و بلوچستان راه اندازی کرده که شهروندان می‌توانند از خدمات مشاوره بصورت رایگان استفاده کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر نقش موثر مراکز مشاوره و مددکاری در یگان‌های انتظامی، بیان داشت: هدف اصلی مراکز مشاوره پلیس کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

سرهنگ عامری خاطرنشان کرد: کارشناسان مجرب (خانم و آقا) مراکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در زمینه‌های مختلف مشاوره روان شناختی، خانوادگی، فردی، حقوقی، انتظامی آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان به عموم هم استانی‌های گرامی می‌باشند.

این مقام انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: مددکاران اجتماعی در نقش آموزش دهنده به مددجویان، راه مقابله با موقعیت‌های دشوار را آموزش داده و از این طریق مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کنند.

وی در پایان بیان داشت: شهروندان می‌توانند از ساعات ۷ صبح الی ۱۴ ظهر به مرکز مشاوره آرامش واقع در زاهدان، تقاطع ۸۰ دستگاه و خرمشهر، نبش خیابان مصطفی خمینی ۹ مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۲۱۸۷۹۶۲-۰۵۴ و ۲۱۸۷۹۳۴-۰۵۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.