سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهانی:

کمک به زلزله زده‌ها مصوبه شورا دارد/ نیاز فوری به ساماندهی پسماند در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

عضو شورای شهر تهران گفت: طبق ردیف‌های ۱۶ و ۱۷ قانون شوراها، در صورت وقوع حادثه‌ای، شهرداری تهران می‌تواند برای کمک به آسیب‌دیدگان از اعتبارات خود هزینه کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: طبق ردیف‌های ۱۶ و ۱۷ قانون شوراها، در صورت وقوع حادثه‌ای، شهرداری تهران می‌تواند برای کمک به آسیب‌دیدگان از اعتبارات خود هزینه کند.

وی افزود: در زلزله استان کرمانشاه، ۷ شهرستان و ۱۹۰۰ روستا بین ۲۰ تا۱۰۰ درصد تخریب شده‌اند و بیشترین تلفات مربوط به شهرستان سرپل ذهاب است، نواحی غربی این شهرستان نیز از نواحی غربی آن بیشتر آسیب دیده و دو بلوک مسکن مهر در غرب سر پل ذهاب به‌طور کامل تخریب شده است.

عضو شورای شهر تهران ضمن تشکر از همراهی مردم در کمک به زلزله‌زدگان، تصریح کرد: حجم زیادی لباس گرم کهنه به این مناطق فرستاده شده که مردم استفاده نمی‌کنند و در نتیجه شهرداری مجبور است تا همه آن‌ها را معدوم کند.

فراهانی اضافه کرد: همزمان با وقوع زلزله انباشت زباله در این منطقه به شدت زیاد است و خود باعث بیماری‌های مختلفی می‌شود که باید به آن رسیدگی کرد. نیروهایی از شهرداری منطقه ۱۴ و منطقه ۲۰ برای جمع‌آوری زباله به این مناطق فرستاده خواهند شد.

انتهای پیام/

شهرداری تهران می‌تواند برای کمک به آسیب‌دیدگان از اعتبارات خود هزینه کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.