سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با بلوک های سقفی برای اولین باردراستان

دوره آموزشی آشنایی با بلوک های سقفی پلی استایرن با هدف آشنایی کارشناسان با تجهیزات و مصالح ساختمانی در سالن همایش های اداره کل استاندارد استان برگزار شد .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛دوره آموزشی آشنایی با بلوک های سقفی پلی استایرن و استاندارد های آن با هدف آشنایی هر چه بیشتر کارشناسان امر با تجهیزات و مصالح ساختمانی و با حضور حداکثری فعالان این حوزه در سالن همایش های اداره کل استاندارد استان برگزار شد .

اداره کل استاندارد این دوره آموزشی به پیشنهاد کارگروه آموزش و در راستای اجرای مصوبات شورای فنی استان برای اولین بار در استان با حضور 120 نفر از کارشناسان سازمان های دولتی ، مدیران واحد های تولیدی ، مدیران کنترل کیفیت واحد های تولیدی بلوک های سقفی پلی استایرن ، کارشناسان آزمایشگاه های همکار و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در سالن همایش های اداره کل استاندارد برگزار گردید .

این گزارش می افزاید : در این دوره به بررسی جایگاه استاندارد در قوانین و مقررات ، هدف و دامنه کاربرد استاندارد ملی بلوک سقفی پلی استایرن ، روش های نمونه برداری ، ویژگی های بلوک های پلی استایرن استاندارد ، کنترل ظاهری و روش های آزمون آن پرداخته شد

گفتنی است در پایان دوره به پرسش و پاسخ در خصوص موضوعات پیرامون استاندارد بلوک های سقفی پرداخته شد .

انتهای پیام/ح

برگزاری دوره آموزشی آشنایی بابلوک های سقفی پلی استایرن باهدف آشنایی کارشناسان باتجهیزات ومصالح ساختمانی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.