سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار آران و بیدگل خبر داد:

احداث نیروگاه خورشیدی 25 مگاواتی در آران وبیدگل در هاله از ابهام

فرماندار آران و بیدگل گفت: یک سرمایه گذار برای احداث نیروگاه خورشیدی ۲۵ مگاواتی درخواست داده است، ولی این درخواست مدت هاست در استان درحال بررسی است و جوابی به آن داده نمی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالفضل معینی نژاد امروز، در کارگروه سرمایه گذاری و کمیسیون ماده پنج در محل فرمانداری آران و بیدگل اظهار داشت: کارآفرینان بسیاری در حوزه صنعت و گردشگری به خاطر کاغذبازی های اداری استان معطل مانده اند و سرمایه و وقت آنها هدر می رود.

وی با بیان این که فرآیند رسیدگی به مشکلات شهرستان آران و بیدگل در ادارات کل استان بسیار کند است، تصریح کرد: برخی پرونده های شهرستان در کارگروه زیربنایی، کمیسیون ماده پنج و کمیته کار بیش از پنج ماه معطل مانده است.

فرماندار آران و بیدگل گفت: یک سرمایه گذار برای احداث نیروگاه خورشیدی ۲۵ مگاواتی درخواست داده است، ولی این درخواست مدت هاست در استان در حال بررسی است و جوابی به آن داده نمی شود.

وی در ادامه درباره برخی مشکلات زیربنایی شهر ابوزیدآباد نیز اظهار داشت: متاسفانه این شهر با مشکلات بسیاری درگیر است که امداد جاده ای، دو بانده شدن جاده این شهر و ساماندهی محل دفن زباله از این جمله است.

معینی نژاد احداث ناحیه صنعتی در سفیدشهر و نوش آباد را از جمله دیگر مسائلی عنوان کرد که نیازمند رسیدگی بهتر استان است.

وی اضافه کرد: سرمایه گذار و نیروی انسانی متخصص در شهرستان به وفور یافت می شود، ولی به کارگیری این ظرفیت ها نیازمند رسیدگی بیشتر مرکز استان و حل مشکل کندی رسیدگی به درخواست هاست.

 

انتهای پیام/م

 

معطلی یک سرمایه گذار برای احداث نیروگاه خورشیدی در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.