سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات نامحدود به پرورش ماهی در قفس و احداث گلخانه

تسهیلات نامحدود برای پرورش ماهی در قفس و احداث گلخانه پرداخت می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  دلاور حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه هماهنگی رهاسازی و انتقال بچه ماهی در مزارع پرورش ماهی در قفس‌های دریایی در عباس ‌آباد ، با بیان اینکه پرورش ماهی در قفس از ظرفیت‌ های خوب در غرب استان است، گفت: برای ایجاد اشتغال باید فعالیت‌ های توسعه ‌ای دریا محور به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه پرورش ماهی در قفس از طرح ‌های بسیار مهمی است که وزارت جهاد کشاورزی تاکید ویژه‌ای نسبت به اجرای آن دارد، افزود: تسهیلات پرورش ماهی در قفس  و احداث گلخانه از اولویت‌ های اصلی است که اعطای آن از منابع صندوق توسعه ملی بدون محدودیت به متقاضیان پرداخت می شود.

حیدرپور گفت: مساحت زمین برای احداث گلخانه در غرب استان که در سال‌ های قبل پنج هزار مترمربع بوده است در حال حاضر این محدودیت برداشته شده است.

وی افزود: تولید ماهی در قفس، گل و گیاهان زینتی و گردشگری دریایی از مهم‌ترین ظرفیت‌ های غرب استان است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: حمایت از فعالیت‌ های دریا محور به صورت جدی در سازمان جهاد کشاورزی مازندران پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه در چهار سال اخیر ۲ هزار و ۲۵۰ تن ماهی در قفس در مازندران تولید شد، افزود: مازندران رتبه نخست را بین استان‌های شمالی و رتبه سوم کشوری را در تولید ماهی در قفس به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ م

توسعه پرورش ماهی در قفس با پرداخت تسهیلات نامحدود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.