سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدابیر وزارت بهداشت برای ارائه خدمات به زائران پیاده مشهدالرضا

۶۵ بیمارستان، ۲۱۴ پایگاه اورژانس، به همراه یک هزار نیرو، ۱۴۵ درمانگاه و ۶۷ مرکز بهداشتی درمانی آماده ارائه خدمت به زائران پیاده مشهد هستند.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج حریرچی در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های خدمات رسانی به زائران پیاده مشهد خاطر نشان کرد: خدمات رسانی به زائران پیاده در سه سطح شامل اقدامات اولیه بهداشتی و درمانی، ویزیت توسط پزشکان و ارائه خدمات تخصصی و بستری به صورت رایگان به زائران پیاده ارائه می شود.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران پیاده را دارد تصریح کرد: ۶۵ بیمارستان، ۲۱۴ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای به همراه یک هزار نیرو، ۱۴۵ درمانگاه و ۶۷ مرکز بهداشتی درمانی برای ارائه خدمت به زائران در سطح استان خراسان رضوی آماده هستند.

قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: در این مدت ۱۵۰ تیم بهداشتی بر عملکرد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مراکز اسکان زائران، هیات ها و حسینیه ها نظارت دارند.

حریرچی با اشاره به اینکه همزمان با شهادت امام رضا(ع) بیش از ۴ میلیون زائر وارد مشهد می‌شوند اظهار داشت: خدمات رسانی به این تعداد زائر در مدت محدود کار بسیار سنگینی است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد با برنامه ریزی منسجم خدمات بهداشتی و درمانی را به شکل مطلوب علاوه بر مجاوران به زائران امام رضا(ع) نیز ارائه می دهد.

گفتنی است: قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در پایگاه های خدمات رسانی به زائران پیاده از نزدیک در جریان روندارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

خدمت رسانی بهداشتی و درمانی به زائران پیاده مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.