سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبرداد:

جذب بیش از ۱۰۰ هزار بسیجی در سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از جذب بیش از ۱۰۰ هزار بسیجی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،و به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان استان  در جلسه دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج با آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: بیش از ۷۷ هزار نفر در این استان جذب بسیج عادی و ۳۱ هزار نفر نیز جذب بسیج فعال شده اند.

سردار معروفی  افزود: امروز بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ بسیج هستیم که همه گره‌ها را از مسیر انقلاب برداشت. بسیج از مردم برای مردم و با مردم است؛ متعلق به هیچ حزب و گروه و جناحی نیست و برای همه مردم، همه اقوام و مذاهب و گرایش‌های سیاسی و دوستداران نظام و انقلاب است. بسیج محل پرورش و تربیت انسان‌های شایسته است.

وی گفت: ۵۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان در هفته بسیج افتتاح می‌شود. به همت سپاه ۵۰ سوله ورزشی صالحین برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای استفاده عموم مردم تا پایان امسال در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

معروفی ادامه داد: ۵ هزار و ۳۰۷ حلقه بسیج در سیستان و بلوچستان از پارسال تاکنون کیفی سازی شده است. ۳۲ یادوآره شهدا از هفته بسیج سال گذشته تاکنون در سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به خدمات‌رسانی به زائران پاکستانی، گفت: ۳۴ هزار نفر از زائران پاکستانی عتبات عالیات از خدمات سپاه پاسداران با تشکیل جبهه مردمی و همکاری آستان قدس رضوی در مرز میرجاوه بهره‌مند شدند. تمام اتوبوس‌های جوان سیر متعلق به سپاه پاسداران برای انتقال زائران پاکستانی به مرز‌های شلمچه در اختیار این عزیزان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با فرهنگ مردم سالاری دینی در سطح استان اجرا می‌شود، گفت: تفکر بسیج مایه عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی است و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند این تفکر و فرهنگ هستیم.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مسعود شه بخش
۰۴:۲۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
سلام‌ من از سال ۱۳۸۵ بسیجی کارت فعال دارم وبیکارم چند سری برای طرح امنیت رفتم بیش سردار طایفه ولی هنوز استخدام نکردنم